تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
توزیع 3 هزار بسته لوازم‌التحریر رایگان در شادگان
با توجه به نزدیک شدن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، اداره آموزش و پرورش شادگان تعداد 3 هزار بسته لواز‌م‌التحریر رایگان بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت توزیع خواهد کرد
فرماندار شادگان از توزیع 3 هزار بسته لوازم‌التحریر رایگان در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

در آستانه بازگشایی مدارس، شب گذشته جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای شورا با هدف هماهنگی بازگشایی مدارس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان درخصوص بازگشایی مدارس مشارکت کنند، اظهار کرد: در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر، مشارکت و فعالیت تمام ادارات و دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سطح شهرها و روستاها باید احساس شود و انتظار می‌رود هر یک از مسئولان در حوزه فعالیت خود فعالیت کند.

بهروز فرج‌اللهی در ادامه از توزیع 3 هزار بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، اداره آموزش و پرورش شادگان تعداد 3 هزار بسته لواز‌م‌التحریر رایگان بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت توزیع خواهد کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان هدف از اجرای این طرح را حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل به‌علت مشکلات مالی عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دستگاه‌های متولی باید به‌منظور ایجاد نشاط و تلطیف روحیه دانش آموزان با هدف صیانت و بهسازی فضاهای آموزشی مدارس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اقدام کنند.

در این جلسه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضای شورا، برنامه‌های ستاد بازگشایی مدارس را تشریح کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار