تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: برای جام‌حذفی برنامه داشتیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که برای جام حذفی برنامه داشتیم، گفت: از این‌که از این جام کنار رفتیم، ناراحت هستیم ولی از کیفیت بازی و تلاش بازیکنان‌مان رضایت داریم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که برای جام حذفی برنامه داشتیم، گفت: از این‌که از این جام کنار رفتیم، ناراحت هستیم ولی از کیفیت بازی و تلاش بازیکنان‌مان رضایت داریم.

سیداکبر پورموسوی درخصوص حذف این تیم از جام حذفی، اظهار کرد: از این که حذف شدیم، ناراحت هستیم، چرا که واقعا برای جام حذفی برنامه داشتیم، البته همیشه نمی‌توان به هدف‌گذاری‌هایی که می‌شود، رسید. ما علی‌رغم این‌که از نتیجه حاصل شده، ناراحت هستیم، از کیفیت بازی و تلاش بازیکنان‌مان رضایت داریم.

وی بیان‌کرد: در بازی با راه‌آهن روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و بازیکن خارجی حریف شوتی زد که وارد دروازه شد و ضمن این‌که گل قشنگی بود، فکر می‌کنم اگر 10 بار دیگر آن شوت را بزند، آن‌جای دروازه قرار نمی‌گیرد. به هر حال ما بازی را واگذار کردیم و البته این نتیجه چیزی از شایستگی بازیکنان ما کم نمی‌کند. ما برای بازی با سیاه‌جامگان و کسب پیروزی در آن دیدار تلاش می‌کنیم تا همچنان در کورس تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: در دیدار با راه‌آهن، بازی دست ما بود و می‌توانستیم به گل هم برسیم اما برخی اوقات توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند. بازیکنان ما کمی از داوری عصبی شده بودند ولی در نیمه دوم کمی آرامش برقرار شد و می‌توانستیم به گل هم برسیم اما برخی اوقات جوانی کار دست‌مان می‌دهد. باتوجه به این‌که این دیدار از مسابقات جام حذفی بود، استرس کمی بر بازیکنان ما غلبه کرد ولی در لیگ با توجه به این‌که بازی‌ها ادامه‌دار است، استرس کمتر است.

وی بیان‌ کرد: تا روز سه‌شنبه در کرج اردو می‌زنیم و پس از آن برای بازی با سیاه جامگان در لیگ برتر، راهی مشهد می‌شویم. ما قبل از آغاز مسابقات لیگ، یک بازی تدارکاتی با این تیم داشتیم و تقریبا نسبت به این تیم شناخت داریم. بازی سیاه جامگان با تیم پرسپولیس را هم دیده‌ایم، ضمن این‌که این تیم باید در جام حذفی هم بازی کند و این مسابقه را هم بررسی می‌کنیم و فکر می‌کنم از این تیم شناخت بهتری پیدا کنیم.

پورموسوی گفت: سرمربی سیاه جامگان تغییر کرده است و اکنون انگیزه دارد و می‌خواهد شکست‌های قبلی‌اش را جبران کند. ما هم مصمم هستیم که ناکامی دو بازی اخیرمان را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تمام خطوط از تیم رضایت دارید؟ عنوان‌ کرد: خط دفاعی‌مان خوب است و گلی را هم که در بازی با راه آهن دریافت کردیم از شانس بدمان بود که آن شوت وارد دروازه ما شد. به هر حال علی‌رغم این که تمام بازیکنان‌مان تلاش می‌کنند، فکر می‌کنم در خط جلو باید کمی بیشتر کار کنیم، البته با تمریناتی که آقای ویسی طراحی کرده است، هدف‌مان هم همین است. در کل بازیکنان‌مان باید بیشتر هماهنگ شوند و دقت‌شان را بالاتر ببرند تا از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم، بهره ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستانی که سال گذشته به سختی در لیگ برتر باقی ماند، امسال می‌تواند شگفتی‌آفرین شود؟ گفت: صد درصد این توانایی در تیم ما وجود دارد. ما از بازیکنان‌مان رضایت کامل را داریم.

وی در پایان در خصوص پرواز پر استرس این تیم به تهران با توجه به نقص فنی‌ای که در هواپیما به وجود آمد، عنوان ‌کرد: جا دارد از دو شرکت هواپیمایی نفت و تابان که در زمینه پرواز ما به تهران برای بازی با راه‌آهن همکاری داشتند، تشکر کنم. با همکاری آن‌ها اعضای تیم طی چهار پرواز به موقع به تهران رسیدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار