تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید فرماندار رامشیر بر مشارکت دهیاری‌ها و شوراها در اجرای پروژه مهر تحصیلی
در آستانه آغاز سال تحصیلی دهیاران و شوراها به آموزش و پرورش و مدیران مدارس در اجرای هرچه بهتر پروژه مهر تحصیلی کمک کنند
خوزنیوز: فرماندار رامشیر تاکید کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی دهیاران و شوراها به آموزش و پرورش و مدیران مدارس در اجرای هرچه بهتر پروژه مهر تحصیلی کمک کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ پیش از ظهر امروز حسب دستور استاندار جلسه هماهنگی آماده سازی مدارس شهری و روستایی با حضور فرماندار ،بخشداران مرکزی و مشراگه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش رامشیر برگزار شد.

در این جلسه که دهیاران ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیران مجتمع و مدارس نیز حضور داشتند مسوولان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در آستانه بازگشایی مدارس پرداختند.

فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تقدیر از حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در جلسه اظهار داشت: در قالب پروژه مهر اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شد و امیدواریم ظرف چند روز باقیمانده، کلیه مدارس آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان را داشته باشند.

سعید فیوضی با اشاره به دستور صریح استاندار مبنی بر اختصاص درصدی از درآمدهای خود برای کمک به مدارس تاکید کرد: باید از محل درآمد دهیاری‌ها و شهرداری‌ های شهرستان در سه ماهه سوم سال جاری درصدی جهت کمک به آموزش‌ و پرورش و مدارس اختصاص یابد و پرداخت شود.

فیوضی با تاکید بر فرهنگ سازی کمک به مدارس گفت: همه آحاد مردم و خیرین باید در راه خدمت به نظام  تعلیم و تربیت همت کنند چرا که کمک به آموزش و پرورش یک وظیفه عمومی است.

روح الله شفیعی بخشدار مرکزی و ابوالحسن طیبی بخشدار مشراگه نیز در ادامه از زحمات اداره آموزش وپرورش در تمامی زمینه ها به ویژه پروژه مهر ۹۴ قدردانی نمودند و به دهیاران و اعضای شوراها تاکید کردند همکاری های لازم را با اداره آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس و هچنین رفع مشکلات مالی داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار