تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۴۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت؛ دوای امروز فولاد خوزستان
دراگان اسکوچیچ با تجربه تا اینجا نتوانسته نتایج دلخواه هواداران را کسب کند و همین موضوع عاملی شده است تا برخی فرصت طلبان از این موقعیت برای برهم زدن آرامش و تمرکز تیم نهایت استفاده را ببرند
خوزنیوز/ نگار نخلی: شش هفته از رقابت های فصل جدید لیگ برتر ایران گذشته است در این بین فولاد،تیم بزرگ و پرهوادار خوزستانی روزهای خوبی را سپری نکرده است.

دراگان اسکوچیچ با تجربه تا اینجا نتوانسته نتایج دلخواه هواداران را کسب کند و همین موضوع عاملی شده است تا برخی فرصت طلبان از این موقعیت برای برهم زدن آرامش و تمرکز تیم نهایت استفاده را ببرند.

حمایت؛ دوای امروز فولاد خوزستان

عدم نتیجه گیری در چند بازی پی در پی اتفاق عجیبی نیست وقتی بزرگترین تیم های اروپایی هم چنین روزهایی را تجربه کرده اند.هنوز یادمان نرفته همین چهارفصل پیش بود که فرکی سرمربی وقت فولاد خوزستان،در شش بازی نخست نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد.اما از هفته ی هفتم به بعد رکورد نوزده هفته ی متوالی بدون باخت را به ثبت رسانید و همان فصل فولاد خوزستان موفق به کسب سهمیه ی آسیایی و فصل بعد هم با اقتدار قهرمان لیگ ایران شد.

در سطح اول فوتبال دنیا هم مثال های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

الکس فرگوسن،در چهارسال ابتدایی حضورش در منچستریونایتد هیچ جامی کسب نکرد اما به او فرصت داده شد وسرالکس بیش از بیست سال سرمربی گری منچستر را بر عهده داشت همین حمایت و صبوری مدیران و هواداران منچستر به کسب افتخارات بی شمار و تاریخی برای باشگاه یونایتد منجر شد.

 فولاد امروز به دلایل متعددی در انتهای جدول قرار گرفته است که به اختصار می توان به  موارد زیر اشاره کرد:

 تغییرات مدیریتی و در راس آن استعفای سیف الله دهکردی مدیر کاربلد و با دانش خوزستانی 

از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان سرباز که البته جایگزین کردن چنین بازیکنان با کیفیتی اصلا کار ساده ای نیست 

مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنان موثر و کلیدی فولاد و...

در شرایط  فعلی این سوال اساسی مطرح است که هواداران واقعی فولاد برای کمک به تیم برای گذر از بحران چه  باید بکنند؟آیا انتقادهای پیاپی از کادر فنی و بازیکنان و بعضا  به کار بردن الفاظ  زشت  که به تخریب روحیه ی بازیکنان منجر می شود به جز متشنج کردن فضای پیرامون تیم و بدتر کردن اوضاع ثمره ی دیگری خواهد داشت؟!

قطعا تیم برای بازگشت به روزهای اوج خود به حمایت های همه جانبه ی مدیران و هواداران واقعی خود احتیاج دارد.از یاد نبریم همین کادر فنی و بازیکنان فصل قبل با وجود مشکلات بسیار زیاد با جان و دل برای موفقیت و خوشحالی هوادارانشان جنگیدند و نتایج قابل قبولی کسب کردند.

در چنین شرایطی شایسته است که همه ی مسئولان استان از باشگاه مردمی فولاد حمایت کنند و برای حل مشکلات این تیم کمر همت ببندند چرا که فوتبال تنها دلخوشی بسیاری از جوانان خوزستانی است و در این بین باشگاه فولاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است ،از هواداران اصیل و فهیم فولاد هم انتظار میرود که با صبوری و خویشتن  داری آرامش از دست رفته را  به بازیکنان و کادر فنی فولاد بازگردانند و چشم به روزهای خوب آینده داشته باشند.

بی شک چنین روزهایی بهترین فرصت برای نمایش اتحاد و فرهنگ والای هواداران فوتبال خوزستان_خصوصا دوستداران فولاد است_تا همگان بدانند که هوادار واقعی فولاد در هر شرایطی حامی تیم محبوب اش است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
3
قطعا همه دوستدارن واقعی فولاد از شرایط خاصی که امسال این تیم باهاش روبه رو بوده اگاهی دارن.بعضی افراد خاص فقط برای رسیدن به اهداف شخصیشون جو‌ی رو بر ضد اسکو به وجود اوردن که گذشته کاریشون هم کاملا مشخصه.هیچ شخصی در خوزستان نیست که ارزوی بودن دهکردی در این شرایط رو نداشته باشه،طرفدارن فولاد باید بدونن که اگر دهکردی الان بود هم قاطعانه از اسکو حمایت میکرد
توفیق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
3
در شرایط امروز فولاد مطبوعات خیلی میتونن به بیرون اومدن فولاد از این بحران کمک کنن.متاسفانه بعضی از خبرگذاری های خاص با اهداف خاص فقط در حال تخریب اسکو هستن.تشکر از خوزنیوز و خانم نخلی
خوزستان قهرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
3
دراگان اسکوچیچ مربی با اخلاق فولاد از دانش فنی بالایی برخوردار است گواه حرفم کسب شش عنوان قهرمانی در سایر کشورها با سرمربی گری ایشان است همچنین اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی با تیمهای ملوان و فولاد در دوفصل گذشته کسب کرده اند و شایستگی های خود را به خوبی نشان داده اند؛ فقط صد حیف و افسوس که دهکردی بزرگ از فولاد رفتند و با رفتن ایشان غرور فولاد و فولادی شکست؛به امید روزهای خوب برای فولاد و هواداران واقعی اش...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
1
پرسپولیس،نفت تهران و فولاد خوزستان تیمهایی هستن که الان در پایین جدول هستن.قطعا با نگاه به جدول میشه فهمید که جایگاه واقعی این تیمها قعر جدول نیست.با حمایت و اروم کردن جو مطمئنا فولاد به جایگاه واقعیش برمیگرده و باید برگرده.
سعيد حميديان مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
باسلام
هيچ كس حق ندارد به فولاد توهين كند. اما فولاد هم بجنبد
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
1
نمونه داخلی حمایت کردن که مردم خوب یادشونه حمایت پارسال مدیران ذوب اهن از یحیاس که نتیجه شو هم دیدن.فولاد با اسکو به دوران طلایی برمیگرده.فوتبال ایران همیشه از اعتماد به مربیان کروات سود برده.اسکو مربی نیست که بی تیم بمونه پس نباید از دستش داد.
سید علی
|
ROMANIA
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
2
یکی از مشکلاتی که امسال برای فولاد دردسرساز شده است مشکلات مالی و کاهش بودجه باشگاه است و چند سوال:
1-درامد سالیانه شرکت فولاد خوزستان حداقل 1500میلیارد تومان در سال براورد میشود؛ایا نباید حداقل 2درصد از این مبلغ(30میلیاردتومان در سال)به تیم های فوتبال فولاد اختصاص یابد؟!
2-شرکت فولاد خوزستان از شرکتهای الاینده در استان محسوب میشود؛ایا این توقع زیادی است که شرکت برای جبران بخشی از خسارتهای خود به سلامت مردم در بخش ورزش و خصوصا فوتبال _به عنوان تنها تفریح گروهی از مردم خوزستان_ هزینه کند؟!
3-چرا بعد از هر قهرمانی اوضاع به هم میریزد و تیم در انتهای جدول قرار می گیرد؛ایا بازهم باید شاهد سقوط فولاد و اندوه مردم خوزستان باشیم؟!!
Hadi hashemi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
قطعا هیچ یک از فوتبال دوستان خوزستانی از بودن فولاد در قسمت انتهایی جدول راضی نیست , همچنین باشگاه واقعا بخواد مشکل تیم رو حل کنه کار زیاد سختی پیش رو نداره در این برهه تیم نیاز به یک ریکاوری ذهنی داره که خود اسکوچیچ به اون اشاره کرده متاسفانه باید این مورد رو هم اضافه کرد که خود اسکوچیچ با وجود این همه انتقاد و جبهه گرفتن برخی از سایت ها علیه اون نیاز به ریکاوری ذهنی داره و باید خودشو از این حاشیه ها دور کنه , ما هیچ وقت پارسال یادمون نمیره که اسکوچیچ با چه مشقتی تیم تا هفته های پایانی تیم در کورس قهرمانی نگه داشت بود , ولی امسال اشکالت زیادی به کارش وارده , دقیقا چندین بار با اشاره به ضعف تیمی خودش در کنفرانس خبری بعد بازی اشاره میکنه اما باز هم شاهد این ضعف در بازی بعدی تیم هستیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
1
آقای سیدعلی فولاد دراد هزینه زیادی برای تیم می کند کهماکارگران با این گرما و فشار و تحریم ها داریم تولید انجام میدهیم ولی فوتبالیستها با ماشین های انچنانی و...... ولی بازی و نتیجه هیچ
عمو یحیی
|
ROMANIA
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
بازیکنان فولاد هنوز بخشی از مبلغ قرارداد فصل قبل خود را از باشگاه طلب دارند!! وقتی بازیکن مشکل مالی داره چطور میتونه تمرکز داشته باشه؟!
باشگاه فولاد باید از حاشیه ها دور بشه تا دوباره به موفقیت برسه؛ پیشنهاد میکنم مسئولان فولاد با افراد شناخته شده ای که مدام در حال جوسازی علیه سرمربی تیم هستند برخورد قاطعانه ای داشته باشند و خیال اقایان را راحت کنند که با این کارها به نیمکت فولاد نخواهند رسید.
خوز جان لطفا تاییدش کن،خیلی ضروریه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
1
عزیز ناشناس با این همه محرومیت حق خوزستان نیست باشگاه داشته باشد وفولاد هزینه کند
ولی فولاد مبارکه اصفهان باشد
ذوب آهن اصفهان باشد
سالهای گذشته که فولاد خوزستان نبود پول کارگران زحمتکش که می فرمایید تو جیب پرسپولیس وسپاهان میرفت
:
:
:
آخرین اخبار