تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت 96 نفر در سامانه رصد ثبت اشتغال شهرستان رامشیر
در زمینه اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان از ابتدای سال تاکنون 96 نفر در سامانه رصد ثبت اشتغال به ثبت رسیده اند
خوزنیوز: معاون فرماندار رامشیر خبر داد: در زمینه اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان از ابتدای سال تاکنون 96 نفر در سامانه رصد ثبت اشتغال به ثبت رسیده اند.

به گزارش خوزنیوز؛ روح الله شفیعی معاون فرماندار شهرستان رامشیر در جلسه شورای اشتغال با تاکید به ادارات جهت ثبت اطلاعات اشتغال اداره مربوطه در سامانه اشتغال ،اظهار داشت : از ابتدای سال تاکنون 96 نفر در سامانه رصد ثبت اشتغال ثبت شده اند و این در حالی است که در شهرستان نیروهای کار بسیاری است که باید در جایگاه موثر مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تعهدات اشتغال‌زایی در شهرستان درسال 94 تاکنون اعلام نشده است ، اضافه کرد: برخی دستگاه‌ها با وجود انجام تعهدات خود در ثبت این آمار در سامانه رصد با مشکل مواجه شده‌اند که مقرر شد این دستگاه‌ها ظرف چند روز آینده برای انجام این کار اقدام کنند.

شفیعی در این جلسه با بیان نکات کلی درباره مقوله اشتغال و عملکرد دستگاه‌های اداری در این زمینه، اظهار داشت: از تمامی ادارات می خواهیم تا با حضور موثر و کارآمد در عرصه اشتغال شهرستان، موجبات اشتغال زایی را فراهم آورند و آخرین آمار اشتغال و ثبت تعهدات ادارات در سامانه رصد را عملیاتی نمایند.

در ادامه جلسه، مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و هریک از مسئولین گزارشات خود را ارائه دادند.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار