تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آئین جشن جوانه‌ها مطرح شد؛
تلاش برای رفع نواقص مدارس آبادان با بازدیدهای مداوم
تصمیم داریم تا در طول سال تحصیلی جدید ضمن سرکشی از مدارس در جریان نواقص و کمبودها باشیم و در یک هم‌افزایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهر، آموزش و پرورش و مدیران مدرسه در جهت رفع آنها تلاش کنیم
فرماندار ویژه آبادان گفت: تصمیم داریم تا در طول سال تحصیلی جدید ضمن سرکشی از مدارس در جریان نواقص و کمبودها باشیم.

همزمان با سراسر کشور جشن جوانه‌ها ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول در سطح مدارس آبادان برگزار شد.

فرماندار ویژه آبادان در این آئین که به طور نمادین در مدرسه شهیده مریم فرهانیان واقع در فلکه فرزاد طاهری برگزار شد، اظهار کرد: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر اعم از پلیس راهور، نیروی انتظامی، شورای آموزش و پرورش و فرمانداری دست به دست یکدیگر دادند تا دانش آموزان در فضایی مناسب و آرام به فراگیری علم بپردازند.

عزیزالله شهبازی افزود: تصمیم داریم تا در طول سال تحصیلی جدید ضمن سرکشی از مدارس در جریان نواقص و کمبودها باشیم و در یک هم‌افزایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهر، آموزش و پرورش و مدیران مدرسه در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با پشتکار و جدیت برای تحصیل علم و دانش بکوشند.

*برپایی جشن جوانه‌ها با حضور 3 هزار و 889 دانش‌آموز پایه هفتم

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در ادامه این آئین گفت: امسال 3 هزار و 889 دانش آموز پایه هفتم متوسطه اول جشن جوانه‌ها را برپا داشتند.

جواد علوانیان از فرهنگ سازی، تربیت نیروی انسانی و عامل توسعه پایدار در کشور به عنوان سه نقش عمده آموزش و پرورش در جامعه نام برد و افزود: اگر بخواهیم در جامعه توسعه داشته باشیم حتما باید به نیروی انسانی در آموزش و پرورش توجه شود چرا که معلمان از جایگاه ویژه و رفیعی در جامعه برخوردارند.

وی اضافه کرد: در صورت تضعیف معلمان، توسعه رخ نمی دهد و فرهنگ نیز حفظ نمی‌شود.

علوانیان با تاکید بر لزوم توجه جدی به امر آموزش و پرورش تصریح کرد: هر نیرویی که برای کشور مفید بوده ابتدا در آموزش‌ و پرورش رشد کرده و در واقع آغاز هر پیشرفتی در ابتدا از این نهاد آغاز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به نقش انکار ناپذیر آموزش‌ و پرورش در تربیت نیروی انسانی گفت: اگر این نهاد را از جامعه جدا کنیم هیچ نیروی مفیدی تربیت نمی‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار