تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه:
نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است
دفاع مقدس اوج کارآمدی نظام در مقابله با تهدیدهای بین‌المللی بود و گرامیداشت هفته دفاع مقدس نه تنها جنگ‌طلبی نیست بلکه یکی از ضرورت‌های پاسداری از صلح است
نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با تهدیدهای دشمن استفرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دفاع مقدس اوج کارآمدی نظام در مقابله با تهدیدهای بین‌المللی بود، گفت: نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با تهدیدهای دشمن است.

سردار منصور روانکار پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس اوج کارآمدی نظام در مقابله با تهدیدهای بین‌المللی بود و گرامیداشت هفته دفاع مقدس نه تنها جنگ‌طلبی نیست بلکه یکی از ضرورت‌های پاسداری از صلح است.

وی خاطرنشان کرد: مگر می‌توان درد و رنج‌ها، مصیبت‌ها، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دوران دفاع مقدس را با چند کلمه و جمله و برگزاری مراسم گرامیداشت پاس داشت.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: برگزاری این گونه مراسم‌ها و آیین‌ها کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم برای حفظ هویت خود و زنده‌ نگه‌ داشتن یاد شهدا انجام دهیم.

روانکار به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر می‌خواهیم نتیجه دفاع مقدس را ببینیم باید عمق‌بخشی انقلاب در لبنان، سوریه، عراق، بحرین، افغانستان و سایر کشورها را ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تمام تهدیدهای دشمنان، متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون با توانمندی‌های خود آماده‌تر از گذشته برای حضور در صحنه‌های مختلف چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم با تمام توان ایستاده و در حال دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه اکنون در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد به‌گونه‌ای که این نیرو با داشتن تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته در ابعاد سطح، زیرسطح و بالای سطح آماده پاسخ به تهدیدهای دشمن است.

روانکار افزود: منطقه سوم نیروی دریای سپاه نیز با داشتن نیروی انسانی توانمند، متعهد و تربیت شده و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته دارای آمادگی مناسب دفاعی و رزمی برای ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی است.

وی در پایان اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران و به‌ ویژه منطقه سوم این نیرو دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی و تجهیزات فنی و در رأس آن نیروی انسانی مخلص و فداکار و کاملاً آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمن است.

در این مراسم یگان‌های نمونه منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، نیروی مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، دریابانی، پدافند هوایی، گارد اداره بنادر و دریانوردی و ... از مقابل کلام‌الله مجید و جایگاه رژه رفته و توان و آمادگی رزمی خود را نمایش گذاشتند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار