تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
240نفر از ایتام خوزستانی به مشهد مقدس اعزام شدند
مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خوزستان از اعزام ۲۴۰ نفر از ایتام تحت حمایت این استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس در قالب طرح «حج فقرا» خبر داد
خوزنیوز: مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خوزستان از اعزام ۲۴۰ نفر از ایتام تحت حمایت این استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس در قالب طرح «حج فقرا» خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ جمشید هاشمی فرد اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از امور اساسی کمیته امداد بوده و در این راستا، توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی یکی از جنبه های این امر مهم است.

وی افزود: اردوهای زیارتی با افزایش سطح مراودات اجتماعی و افزایش معلومات اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و مذهبی می‌توانند برای نیل به این هدف مؤثر واقع شوند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خوزستان تصریح کرد: بهبود مسائل روانی و رفتاری، نشاط‌ افزایی، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده از دیگر فواید چنین برنامه هایی است که به‌ ویژه برای دانش‌آموزان تحت پوشش صورت می‌گیرد.

هاشمی فرد بیان کرد: با همت و مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران و دیگر حامیان خوزستانی، ۲۴۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال امروز به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی عنوان کرد: کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومان جامعه برای احیای سنت حسنه انفاق و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولان و نیكوكاران كه علاقمند به خدمت به محرومان هستند، طرح «حج فقرا» را اجرا می كند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خوزستان در پایان گفت: با اجرای طرح حج فقرا، هر کدام از خیران و نیكوكاران با پذیرفتن هزینه سفر و اعزام یک نیازمند به حج یا سفرهای زیارتی همچون مشهد مقدس در این امر خداپسندانه شرکت می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار