تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وجوه مشترک بسیاری میان امدادگران و شهدای ما در دوران دفاع مقدس وجود دارد
امدادگران شهید در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند که بسیاری از این حماسه ها از دید جامعه پنهان مانده و ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ امدادگری به کل جامعه تسری پیدا کند
وجوه مشترک بسیاری میان امدادگران و شهدای ما در دوران دفاع مقدس وجود داردخوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

به گزارش خوزنیوز؛ علی خدادادی به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس اظهار کرد: امدادگران شهید در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند که بسیاری از این حماسه ها از دید جامعه پنهان مانده و ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ امدادگری به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس را باعث سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: ارزش های فرهنگی و روحیه ایثارگری با هدایت حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس نهادینه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در طول جنگ تحمیلی گفت: امدادگری و انتقال مجروحان یکی از کارهای مهم جمعیت هلال احمر بود که در این راستا شهدای زیادی به نظام اسلامی تقدیم گردید و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان های صحرایی، مجروحان را مداوا می کردند.

خدادادی با تأکید بر ادامه روند فعالیت های جهادی در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هنوز هم میان امدادگران ما و سال های خون و حماسه پیوندی ناگسستنی وجود دارد و امدادگران جمعیت به دور از دغدغه نام و نان به فعالیت های داوطلبانه می پردازند و در سراسر ایران اسلامی هرکجا که نیاز باشد، به مردم ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه زندگی شهدای انقلاب اسلامی برای امدادگران می تواند الگو سرمشق خوبی باشد، گفت: دیدن امدادگرانی که بدون چشمداشت و خالصانه در پایگاه های هلال احمر مشغول خدمت هستند، انسان را به یاد رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس می اندازد که این امدادگران مثل زمان جنگ، برای خدمت هیچ هدفی را به جز رضای خدا در سر نمی پرورند.
:
:
:
آخرین اخبار