تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان :
مردم از تجربیات هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کنند
امروز مایه افتخار است که اغلب نیروهای نظامی و انتظامی و مردم با هوشیاری کامل در آمادگی هستند و از تجربه هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کنند
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: امروز مایه افتخار است که اغلب نیروهای نظامی و انتظامی و مردم با هوشیاری کامل در آمادگی هستند و از تجربه هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌کنند.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه تجمع نیروهای مسلح در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: امروز در شهرستان خرمشهر نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین مردم قهرمان خرمشهر در اجتماعی با شکوه در محوطه مقابل مسجد جامع جمع شدند.

وی ادامه داد: مراسم خوب و زیبا برای یادآوری خاطرات 35 سال پیش و هشت سال دفاع مقدس بود، دفاعی که در آن رژیم بعث عراق به کشور ما و شهر خرمشهر تجاوز کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، حضور مردم به عنوان پشتوانه در این اجتماع را مایه افتخار دانست و گفت: امروز مایه افتخار است که اغلب نیروهای نظامی و انتظامی و مردم با هوشیاری کامل در آمادگی هستند و از تجربه هشت سال دفاع مقدس خصوصا روزهایی که مردم خرمشهر مقاومت می‌کردند به عنوان پشتوانه اصلی و اساسی نظام برای پیشبرد اهداف اصلی و اساسی نظام استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین با این اجتماع به همه مردمی که در اقصی نقاط کشور هستند یادآوری می‌کنیم که مردم خرمشهر امروز نسبت به گذشته با هوشیاری و توانمندی بیشتر و با روحیه بالا در دفاع از نظام جمهوری اسلامی در مقابله با هر تجاوزگری اعم از گروه‌های تکفیری متجاوز درخاورمیانه و گروه‌های متجاوز در خلیج فارس با آمادگی کامل در کنار نیروهای مسلح و رهبری آماده جان‌فشانی هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار