تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای برنامه دهه ولایت توسط بهزیستی خوزستان
همزمان با فرارسیدن دهه ولایت 2 تا 10 مهرماه، بهزیستی استان خوزستان آماده دریافت نذورات، گوشت‌هایی قربانی و کمک های مردمی برای توزیع در بین مددجویان است
خوزنیوز: معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به هم استانیهای عزیز از اجرای برنامه دهه ولایت در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهران کریمیان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت (عید قربان تا غدیرخم) 2 تا 10 مهرماه، بهزیستی استان خوزستان آماده دریافت نذورات، گوشت‌هایی قربانی و کمک های مردمی برای توزیع در بین مددجویان است.

وی گفت: برنامه دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت های خیرین در استان برگزار می شود واین دهه فرصتی مناسب برای همراهی هرچه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

کریمیان افزود: در حال حاضر بیش از 35 هزار خانوار در سراسر استان 75هزار معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی هستند که علی رغم اینکه تلاشهای بسیاری برای حل مشکلات افراد تحت پوشش از سوی بهزیستی صورت گرفته ولی این سازمان به تنهایی قادر به حل مشکلات مددجویان نیست و نیازمند یاری جدی مردم نوعدوست خوزستان است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: به همین منظور در برنامه ای از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در تمام مراکز و مجتمع های دولتی بهزیستی در سراسر استان کرده ایم تا انشاا... از این طریق کمک های مردم به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی خاطرنشان کرد: 70 مرکز و مجتمع بهزیستی در 27 شهر استان آماده جمع آوری کمک های مردمی می باشد.

کریمیان در خصوص چگونگی پرداخت کمک های نقدی بیان داشت : سامانه پیامکی جلب مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان کد #1400004*4*733* می باشد که خیرین عزیز می توانند با وارد کردن این کد از طریق موبایل و سپس وارد کردن شماره کارت بانکی خود و رمز دوم آن و یا از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.behzisty-khz.ir به افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی کمک نمایند، ضمنا شماره حساب سیبا 2173452201001 بانک ملی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان نیز آماده دریافت هدایای نقدی مردم عزیز می باشد.

کریمیان افزود: مرکز نگهداری ایتام فتح المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه ای، جنب آتش نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی ها و کمک های هم شهریان اهوازی می باشد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی در پایان ضمن تشکر از همه خیران و هم استانی های نوع دوست به جهت همیاری با بهزیستی و لزوم فرهنگ سازی در تحقق این مهم گفت: مردم می توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های 06133380811 و 06133791344 و 06132296039تماس حاصل نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار