تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت عید قربان؛
کشتارگاه صنعتی اهواز برای ذبح دام‌ها آمادگی دارد
کشتارگاه صنعتی اهواز برای کشتار دام‌های نذری مردم این شهر در عید قربان اعلام آمادگی کرده و از ۶ صبح تا دو بعدازظهر فعالیت کرده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز، آمادگی این کشتارگاه به‌منظور ذبح دام‌های نذری مردم این شهر در عید قربان در شرایط کاملاً بهداشتی تحت نظر تیم‌های دامپزشکان خوزستان را اعلام کرد.

البرز کریمی اظهار کرد: از مردم تقاضا دارم به‌منظور رعایت شرایط بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری‌ها در شرایط نامساعد نسبت به ذبح دام‌های نذری خود اقدام نکنند.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی اهواز برای کشتار دام‌های نذری مردم این شهر در عید قربان اعلام آمادگی کرده و از آنها تقاضا داریم تا دام‌های نذری خود را برای ذبح به این کشتارگاه بیاورند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی اهواز تصریح کرد: از مردم همچنین تقاضا دارم تا از ذبح در شرایط غیربهداشتی، منازل و محل‌های غیرمجاز خودداری کنند.

کریمی بیان کرد: روز عید قربان هفت نفر از دامپزشکان در محل کشتارگاه صنعتی اهواز حضور پیدا خواهند کرد. همچنین خودروهای مخصوص حمل گوشت یخچال دار نیز برای حمل و توزیع گوشت در کشتارگاه آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی عنوان کرد: کشتارگاه صنعتی اهواز در روز عید قربان از ۶ صبح تا دو بعدازظهر فعالیت کرده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند. تیم دامپزشکی، کارکنان و مدیریت این کشتارگاه به‌منظور رفاه حال شهروندان در آماده‌باش کامل هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار