تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:
ساماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی مدارس در شادگان
مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان، ساماندهی نیروی انسانی، آماده‌سازی و زیباسازی مدارس این شهرستان را از فعالیت‌های مهمی دانست که باعث شد دانش‌آموزان با آرامش سال تحصیلی جدید را آغاز کنند
حبیب حاجی‌زاده صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس که در مدرسه شاهد نجمه این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی از زحمات تمام مدیران، دبیران و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان که در بازگشایی مدارس و در راستای اجرایی کردن، سند تحول بنیادین در آموزش پرورش زحمات زیادی کشیده‌اند، قدردانی کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان، ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی و زیباسازی مدارس این شهرستان را از فعالیت‌های مهمی دانست که باعث شد دانش آموزان با آرامش و شور و شعف سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی بازگشایی با بیان اینکه مدارس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان است و ادامه داد: بازگشایی مدارس و آغاز فصل تعلیم و تربیت نویدبخش پیشرفت، توسعه و بالندگی برای کشور بوده و این رویدادی بسیار فرخنده، مبارک و ملی است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان همچنین خطاب به دانش آموزان و هنرجویان عنوان کرد: جوانان ایران امروز، آگاه‌ترین جوانان دنیا هستند و با اعتماد به نفس پله‌های ترقی را با شتاب طی کرده و هر روز و هر ساعت برای میهن اسلامی افتخارآفرینی می‌کنند.

حاجی‌زاده، تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: تلاش در عرصه تعلیم و تربیت عبادت است و فرد را به سر منزل مقصود که همان تعلیم و تربیت است، می‌رساند.

وی در پایان عنوان کرد: آموزش و پرورش شادگان، سال گذشته توفیقات خوبی داشت که امیدوار هستیم در سال جاری نیز بتوانیم توفیقاتمان را بیش‌ از پیش در برنامه‌های آموزش و پرورش ارتقا دهیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار