تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم‌مقام استقلال خوزستان: هنوز با بازیکن فولادنوین قرارداد نبسته‌ایم
هنوز با بازیکن فصل گذشته فولادنوین قرارداد نبسته‌ایم و اگر او نظر کادرفنی را جلب کند، در نیم‌فصل با او قرارداد می‌بندیم
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز با بازیکن فصل گذشته فولادنوین قرارداد نبسته‌ایم و اگر او نظر کادرفنی را جلب کند، در نیم‌فصل با او قرارداد می‌بندیم.

علی پورکیانی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن مهدی زبیدی بازیکن فصل گذشته فولاد نوین به این تیم، اظهارکرد: تا نیم‌فصل هیچ بازیکنی را نمی‌توانیم جذب کنیم، البته زبیدی در تمرینات ما شرکت می‌کند و اگر بتواند نظر کادر فنی را جلب کند، در نقل و انتقالات نیم‌فصل او را جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص پاداش اعضای این تیم پس از برد برابر سیاه‌جامگان، گفت: طبق روال کارمان، پس از هر پیروزی به بازیکنان‌مان پاداش می‌دهیم، البته هنوز پاداش برد برابر سیاه جامگان را پرداخت نکرده‌ایم و مبلغ آن را هم متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

قائم‌‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه درباره پیروزی این تیم مقابل سیاه‌جامگان، عنوان‌کرد: بازی بسیار خوبی برابر این تیم انجام دادیم و با زحمت و تلاش بازیکنان‌مان به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلات لیگ، تمرینات تیم ما نیز تا ششم مهرماه تعطیل است و پس از آن، تمرینات‌مان از هفتم مهرماه در اهواز از سر گرفته می‌شود. برای برگزاری اردو و یا مسابقه تدارکاتی نیز منتظر برنامه ویسی هستیم. ما طبق نظر کادرفنی کار می‌کنیم.

پورکیانی خاطرنشان‌کرد: جا دارد از تلاش بازیکنان و کادرفنی و همچنین تماشاگران که به صورت خودجوش به مشهد آمدند و تیم را همراهی و حمایت کردند، تشکر کنم. همچنین جا دارد از مدیریت شرکت و هیات مدیره باشگاه که صمیمانه از تیم حمایت می‌کنند، قدردانی کنم.

وی درباره عوامل موفقیت این تیم، گفت:‌ انسجام و همدلی اعضای باشگاه و تیم، درایت کادرفنی و حمایت بی‌دریغ مسوولان شرکت و هیات مدیره باشگاه و حمایت تماشاگران از دلایل موفقیت استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر بوده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار