تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير كل تعاون،كار و رفاه اجتماعي خوزستان خبر داد:‌
تشكيل 72 تعاوني جديد اقتصادي در 6 ماه نخست امسال
در 6 ماه نخست امسال تعداد 72 تعاوني جديد در گرايش هاي مختلف اقتصادي، با اشتغالزايي بيش از 1591 نفر در استان ايجاد شده است
تشكيل 72 تعاوني جديد اقتصادي در 6 ماه نخست امسالخوزنیوز: مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان اعلام كرد:‌ در 6 ماه نخست امسال تعداد 72 تعاوني جديد در گرايش هاي مختلف اقتصادي، با اشتغالزايي بيش از 1591 نفر در استان ايجاد شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائي گفت:‌ از ابتداي سال جاري تاكنون تعداد 72 تعاوني با 1085 عضو و سرمايه گذاري 7664 ميليون ريال تشكيل و به ثبت رسيده است.
 
او افزود:‌ بيش ترين تعداد تعاوني هاي ثبت شده در گرايش هاي خدمات و صنعت هر كدام با 21 تعاوني است و اعضاي تشكيل دهنده اين تعاوني ها به تفكيك 190 و 176 نفر است. كم ترين تعداد تعاوني هاي ثبت شده استان هم در بخش عمران با 2 واحد تعاوني است. همچنين بيش ترين فرصت شغلي در گرايش چند منظوره با تعداد 463 نفر اشتغالزايي است.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در پايان گفت: بيش ترين توزيع جغرافيايي تعاوني هاي ثبت شده استان از ابتداي امسال تا كنون مربوط به شهرستان اهواز با تعداد 12 تعاوني و اشتغالزايي 132 نفر  است.
:
:
:
آخرین اخبار