تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین مهلت ثبت نام در دوره های فراگیر پیام نور
آخرین مهلت ثبت‌ نام در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ناپیوسته ( از دوره‌ کاردانی به دوره کارشناسی ناپیوسته) و کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، همه داوطلبان متقاضی ثبت ‌نام و شرکت در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ناپیوسته (از دوره کاردانی به دوره کارشناسی ناپیوسته) و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ دانشگاه پیام نور که تاکنون برای دریافت مدارک ثبت‌ نام در آزمون این دوره‌ ها اقدام نکرده اند،می توانند در این آزمونهای ثبت نام و شرکت کنند.
داوطلبان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ضمن مراجعه به باجه های اصلی و مرکزی شرکت پست در شهرستانها و شهرهای بزرگ در این آزمونها ثبت نام کنند.
داوطلبان تهرانی نیز می توانند از ساعت ۸ تا ۱۹ روزهای ۱۴ و ۱۵ به یکی از مناطق پستی ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مراجعه و برای دریافت مدارک ثبت نام اقدام کنند.
امکان ثبت نام الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت نیز حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ آبان فراهم شده و داوطلبان می‌توانند حداکثر تا این ساعت با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و بر اساس دستورالعمل‌های مربوط تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند.
:
:
:
آخرین اخبار