تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان مطرح کرد;
همگرایی با کشورهای همسایه رمز توسعه گردشگری خوزستان
باید امکانات گردشگری در خوزستان به بهترین نحو برای سیل عظیم گردشگران خارجی به خوزستان انجام شود و این حوزه در حد صنعت گردشگری مورد توجه مسئولان و هم‌استانی‌های خوزستانی دنبال شود
روز یکشنبه از سفیران گردشگری خوزستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اهواز تجلیل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: همگرایی و همکاری با کشورهای همسایه رمز توسعه گردشگری خوزستان از طریق توجه به اشتراکات فرهنگی و زبانی است.

شرفی اظهار داشت: استان خوزستان ظرفیت‌های بالایی در امر گردشگری دارد که مسئولان و مردم از آن به خوبی آگاهی دارند.

وی افزود: طرح‌های بسیار خوب و مفیدی در راستای فراهم ساختن زمینه گردشگری در فرودگاه‌های خوزستان انجام شده و طرح بین‌اللملی ساختن فرودگاه اهواز با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: برای جذب گردشگر باید جامع هدف را مشخص کرد زیرا بسیاری از کشورهای همسایه با توان بالای مالی خواهان بازدید از خوزستان و کشور ایران هستند.

وی عنوان کرد: باید امکانات گردشگری در خوزستان به بهترین نحو برای سیل عظیم گردشگران خارجی به خوزستان انجام شود و این حوزه در حد صنعت گردشگری مورد توجه مسئولان و هم‌استانی‌های خوزستانی دنبال شود.

شرفی اظهار داشت: باید در بحث پژوهش به‌صورت جدی وارد شد و جامعه هدف مشخص شود و از ظرفیت گردشگری خوزستان با معرفی توان این حوزه به کشورهای همسایه از ظرفیت بالای گردشگری خوزستان استفاده شود.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته موضوعات گردشگری با تحقیقات علمی فراوانی برای فراهم ساختن نیاز و میل گردشگر انجام می‌شود که این امر نیز باید در کشورما انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: کشورهای همسایه خوزستان اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند که می‌توان از طریق یک تعامل سازنده ظرفیت گردشگری خوزستان به منظور جذب سرمایه گردشگران این کشورها انجام شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار