تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دادگستری رامهرمز:
از تشدید درگیری در رامهرمز و باغملک جلوگیری می‌شود
به دنبال درگیری ماه گذشته در روستای "پتک جلالی" شهرستان باغملک، اقداماتی در خصوص جلوگیری از گسترش اختلاف و درگیری‌ها میان طوایف درگیر صورت گرفته است
رییس دادگستری رامهرمز از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تشدید درگیری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

شهریار مقیمی‌مفرد اظهار کرد: به دنبال درگیری ماه گذشته در روستای "پتک جلالی" شهرستان باغملک، اقداماتی در خصوص جلوگیری از گسترش اختلاف و درگیری‌ها میان طوایف درگیر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پس از این درگیری بلافاصله اعضای شورای تامین شهرستان‌های باغملک و رامهرمز ضمن حضور در محل حادثه، به صورت مشترک در روستای میداوود تشکیل جلسه دادند و تصمیات قاطعی برای برخورد جدی و قانونی با منازعین و عوامل درگیری و تدابیر امنیتی و انتظامی برای پیشگیری از بروز حادثه مشابه، اتخاذ شد.

مقیمی‌مفرد گفت: همچنین برای کنترل ویژه جهت جلوگیری از هرگونه درگیری، ایست بازرسی ثابت و گشت سایر توسط ناحیه مقاموت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در سطح شهرستان رامهرمز ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با تعقیب و دستگیری منازعین که پس از درگیری وارد شهرستان رامهرمز شده بودند و همچنین محرکینی که ساکن این شهرستان هستند، تعدادی از آنان دستگیر و بازداشت شدند و با دعوت از معتمدین و بزرگان طوایف غیر درگیر و تشکیل جلسه با آنان، برای آرام کردن دو طایفه درگیر تلاش شد.

رییس دادگستری رامهرمز اظهار کرد: برخی افرادی که مغرضانه و به قصد تشویش اذهان عمومی، در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیرواقعی در این خصوص می‌کردند، شناسایی شده و تحت تعقیب قانونی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا؛ در درگیری مسلحانه روز 23 شهریورماه 94 میان دو طایفه م و م. م در روستای پتک شهرستان باغملک، 10 نفر کشته و تعدادی از ساکنان این روستا نیز زخمی شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار