تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خبرداد:
تشکیل کمیته توسعه و سرمایه‌گذاری در ماهشهر
مبنای فعالیت این کمیته شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و مهیا کردن آن‌ها برای سرمایه‌گذاری است تا با مشارکت بخش خصوصی به اشتغالزایی در ماهشهر کمک کنیم
فرماندار ماهشهر گفت: کمیته توسعه و سرمایه‌گذاری برای جذب و شناسایی سرمایه‌گذار در این شهرستان راه‌اندازی و فعال سازی شده است.

منصور قمر اظهارکرد: این کمیته با هدف شناسایی، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد تسهیلات اداری و اعتمادسازی در خصوص سرمایه گذاری در ماهشهر در جهت کمک به اشتغال شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: مبنای فعالیت این کمیته شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و مهیا کردن آن‌ها برای سرمایه‌گذاری است تا با مشارکت بخش خصوصی به اشتغالزایی در ماهشهر کمک کنیم.

قمر با اشاره به نرخ 20 درصدی بیکاری در شهرستان تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های این کمیته راه‌اندازی شرکت فولاد بندر امام با اشتغالزایی حدود 1200 نفر در برنامه است که کمک چشمگیری به اشتغال شهرستان خواهد کرد.

وی ادامه داد: توجه به بخش کشاورزی شهرستان و نگاه به مساله گردشگری با توجه به برخورداری از سواحل دریایی از دیگر راهکارهای کمک به اشتغال شهرستان است.

قمر تصریح کرد: حمایت از صنایع پایین‌دستی که می‌توان آن را با دعوت از سرمایه‌گذاران محقق کرد نیز از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند موجب پایین آمدن نرخ بیکاری شهرستان شود.

فرماندار ماهشهر اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان ماهشهر امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پایین آمدن آمار بیکاران شهرستان باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار