تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر آبادان:
افزایش نرخ بلیت هواپیما در فرودگاه آبادان منطقی نیست
در فرودگاهی مانند فرودگاه آبادان که مسافران از کشورهای دیگر مانند عراق تردد زیادی از این در آن دارند افزایش نرخ بلیط هواپیما منطقی نیست
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در فرودگاهی مانند فرودگاه آبادان که مسافران از کشورهای دیگر مانند عراق تردد زیادی از این در آن دارند افزایش نرخ بلیط هواپیما منطقی نیست.

حمید حنظل عیدانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهرآبادان که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان این شورا برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه مدیران گذشته شهر در حل مشکلات آب و فاضلاب آبادان کوتاهی کردند.

وی با اشاره به طرح جامع فاضلاب آبادان، بیان کرد: انتظار داریم این طرح موردتوجه مسئولان قرارگرفته و هر چه سریع‌تر عملیاتی شود تا شاهد نتایج آن باشیم.

حنظل عیدانی بابیان اینکه در صورت شروع عملیات طرح جامع فاضلاب آبادان شهرداری نیز در کنار شماست، اظهار کرد: مطمئناً اعضای شورا اسلامی شهر نیز در راستای حل مشکل فاضلاب آبادان با شما همراه هستند.

عضو شورای اسلامی شهرآبادان با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر، عنوان کرد: با توجه به آماده نبودن زیرساخت عمرانی برای این خانه‌ها، مردم برای سکونت در چنین مکان‌هایی با مشکل مواجه می‌شوند و شایسته نیست مردم در منطقه آزاد اروند با مشکلات ابتدایی زندگی مواجه باشند.

وی افزایش نرخ بلیت هواپیما در فرودگاه آبادان را غلط خواند و بیان کرد: در فرودگاهی مانند فرودگاه آبادان مسافران از کشورهای دیگر مانند عراق تردد زیادی از این طریق دارند.

حنظل عیدانی تصریح کرد: قرار نیست در مکانی که تردد افزایش یافته به‌جای تلاش برای ایجاد رفاه بیشتر نرخ‌ها را تا 2 الی 3 برابر افزایش دهیم و این افزایش نرخ منطقی نیست.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار