تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد 41 میلیون وسیله نقلیه در خوزستان در نیمه نخست سال
درشش ماهه اول سال جاری تردد بیش از 41 میلیون انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین توسط 34 دستگاه تردد شمار در 17 محور از محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است

خوزنیوز: درشش ماهه اول سال جاری تردد بیش از 41 میلیون انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین توسط 34 دستگاه تردد شمار در 17 محور از محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان اظهار کرد: میانگین تردد روزانه در این مدت 6530 وسیله نقلیه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 9 درصد افزایش داشته است.

مسعود مصدقی پرتردد ترین محور را محور بندر امام خمینی(ره)ماهشهر عنوان نمود و افزود: در این مدت بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین نیز در محور ماهشهربندر امام خمینی(ره) با تردد بیش از 772 هزار وسیله نقلیه بوده است.

مصدقی بیشترین تخلفات را در این بازه زمانی تخلف سرعت غیر مجاز در محور ماهشهر بندر امام خمینی و تخلفات سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله مجاز در محور اندیمشکاهواز عنوان نمود.

وی خاطرنشان ساخت: در این بازه زمانی ساعت 21 تا 22 روز دوشنبه مورخ 17 فروردین ماه ساعت اوج تردد در محور اهواز ملاثانی با تردد 4380 وسیله نقلیه توسط دستگاه های تردد شمار به ثبت رسیده است.

:
:
:
آخرین اخبار