تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر :
ایثار و رشادت از ویژگی‌های اصلی یک آتش نشان است
بعضی از مشاغل بنا به ضرورت اجتماعی و امنیتی باید به صورت 24 ساعته ارائه خدمت نمایند و شغل آتش نشانی از جمله اینگونه مشاغل می باشد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی گفت: ایثار و رشادت از ویژگی های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس است.

به گزارش خوزنیوز؛ به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی مراسمی با حضور  فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر رامشیر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرداری رامشیر برگزار گردید.

فرماندار رامشیر در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم و تبریک روز آتش نشان و ایمنی اظهار داشت: بعضی از مشاغل بنا به ضرورت اجتماعی و امنیتی باید به صورت 24 ساعته ارائه خدمت نمایند و شغل آتش نشانی از جمله اینگونه مشاغل می باشد.

سعید فیوضی با بیان اینکه ایثار و رشادت از ویژگی های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس است تصریح کرد: شغل آتش نشانی شغل پر مخاطره ای است و به نوعی با به خطر انداختن جان خود جان حادثه دیده را نجات می دهند و برای یک آتش نشان صرفا مهارت لازم نیست بلکه باید علاقه نیز وجود داشته باشد.

در ادامه خلف نیسی شهردار رامشیر نیز پیرامون این روز و اهمیت شغل و ماموریت پرسنل خدوم و ایثارگر آتش نشانی مطالبی را بیان و پس از قرائت پیام استاندار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی با اهدا لوح و هدایایی از تعدادی از آتش نشانان تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها: رامشیر ، سعید فیوضی
:
:
:
آخرین اخبار