تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۹۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار هندیجان تاکید کرد:
ضرورت وجود ایستگاه‌های مجهز آتش‌نشانی در هندیجان
با توجه به وضعیت خاص شهرستان و وجود تعداد زیادی شناور در ساحل، وجود ایستگاه‌های مجهز آتش‌نشانی از ضروریات است
معاون فرماندار هندیجان گفت: با توجه به وضعیت خاص شهرستان و وجود تعداد زیادی شناور در ساحل، وجود ایستگاه‌های مجهز آتش‌نشانی از ضروریات است.

امیرعلی توسلی ‌‌چهارشنبه شب در آئین تقدیر از نیروهای آتش نشانی شهرداری و نجاتگران جمعیت هلال احمر که با حضور غلامرضا درویشی شهردار و مسئول امدادونجات هلال احمر به همراه جمعی از نجاتگران هلال احمر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هفتم مهر به مناسبت جانفشانی و از خودگذشتگی و رشادت‌های خدمه آتش‌نشانی شهرداری آبادان در روزهای آغاز جنگ تحمیلی نامگذاری شده است.


وی اضافه کرد: در مانور امسال آتش نشانی شهرستان ما شاهد بودیم که ایستگاه‌های آتش نشانی از امکانات اولیه هم محروم هستند که متاسفانه این موضوع در اکثر شهرستان‌های کوچک و فاقد منابع درآمدی مشهود است.

معاون فرماندار هندیجان تاکید کرد: با توجه به وضعیت خاص شهرستان از لحاظ بندری و صیادی و وجود تعداد زیادی شناور در ساحل، وجود ایستگاه‌های آتش نشانی مجهز ضرورت دارد که باید مسئولان در خصوص تامین منابع مالی برای خرید امکانات کمک شایسته‌ای به این شهرستان کنند.

توسلی در ادامه خطاب به پرسنل ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری هندیجان  گفت: حفظ و نگهداری از تجهیزات و وسایل موجود در شهرداری، خود نوعی درآمدزایی است که باید به آن توجه داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار