تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی از 11 مهرماه
نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب طرح "همسفر تا بهشت"، اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود
دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مراسم ازدواج دانشجویی امسال از 11 مهرماه، گفت: ثبت‌نام برای حضور در این دوره از مراسم تا سی مهرماه به مدت 20 روز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده اظهار کرد: نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب طرح "همسفر تا بهشت"، اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای زوج‌های دانشجو تدارک دیده شده، اعزام به مشهد مقدس است؛ همچنین کارگاه‌های آموزشی و جشن‌های جداگانه‌ای نیز در هر دانشگاه برای دانشجویان آن، برگزار خواهد شد.

دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه تاریخ عقد مجاز جهت ثبت‌نام اولیه از اول مهرماه 93 تا اول مهر 94 است، خاطرنشان کرد: شرکت در برنامه‌ها و جشن‌های این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، منوط به انجام ثبت‌نام و تأیید مدارک و اطلاعات درخواست‌کنندگان است.

جوانمردزاده با اشاره به ثبت‌نام اینترنتی از متقاضیان با مراجعه به سامانه http://ezdevaj.nahad.ir ، تصریح کرد: پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان باید رونوشت و اصل عقدنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت دانشجویی خود را به دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها جهت بررسی و تأیید مدارک ثبت‌نامی ارائه دهند؛ همچنین دانشجویان خانواده‌های شهید و جانبازان باید مدرک دیگری علاوه بر مدارک مذکور ارائه دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار