تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول :
عربستان باید درباره حادثه منا به همه مسلمانان پاسخ بدهد
درباره حادثه منا دولت عربستان باید به همه مسلمانان پاسخ دهد و فوری کمیته‌ای جهت بررسی و مشخص شدن علت این حادثه غیر انسانی تشکیل شود
امام جمعه دزفول گفت: درباره حادثه منا دولت عربستان باید به همه مسلمانان پاسخ دهد و فوری کمیته‌ای جهت بررسی و مشخص شدن علت این حادثه غیر انسانی تشکیل شود.

حجت‌الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به عید سعید غدیر خم اظهار کرد: غدیر می‌تواند عاملی برای وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمانان باشد و این حادثه دارای پیام‌هایی است که می‌توان از آن الگو برداری کرد.

وی با بیان اینکه فاجعه خونین منا در عربستان موجب شد تا بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره مناسک حج بر همه آشکار شود افزود: دولت عربستان باید به همه مسلمانان پاسخ دهد و فوری کمیته‌ای جهت بررسی و مشخص شدن علت این حادثه غیر انسانی تشکیل شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد دیپلماسی ایران با سران آمریکا تصریح کرد: عمل وزیر امور خارجه ایران شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده و دست دادن با رئیس جمهور آمریکا عبور از خط قرمز نظام است و وزیر امور خارجه باید صراحتا از ملت ایران عذر خواهی کند.

وی ضمن انتقاد از صدا و سیمای استان خوزستان نسبت به پخش برخی از اخبار تشریح کرد: صدا وسیمای خوزستان باید دقت عمل بیشتری در پخش اخبار کند و از تحریف وقایع جلوگیری کند.

قاضی دزفولی در پایان ادامه داد: از اینکه در هفته دفاع مقدس هیچ‌گونه خبری از رشادت‌ها و ایستادگی مردم پایتخت مقاومت ایران در برابر حملات موشکی و تشکیل ستادهای پشتیبانی توسط مردم و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس پخش نشده است انتقاد داریم و خواستار دقت عمل بیشتر مسئولان صدا و سیما در این زمینه‌ها هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار