تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت هفته ناجا؛
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با مردم دیدار می‌کند
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان به مناسبت هفته ناجا با مردم دیدار چهره به چهره خواهد داشت
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان به مناسبت هفته ناجا با مردم دیدار چهره به چهره خواهد داشت.

علی شوهانی اظهار کرد: مسئولان نیروی انتظامی خوزستان در هفته ناجا با مردم دیدار می‌کنند. این مسئولان ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ به‌صورت حضوری و تلفنی به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، جانشین فرماندهی به همراه جمعی از معاون فرماندهی و رؤسای پلیس‌های تخصصی به‌منظور پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس در طول هفته ناجا با حضور در دفتر همگانی به‌صورت حضوری و تلفنی به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: این جلسات همزمان با هفته ناجا از روز شنبه ۱۱ مهرماه تا پنج‌شنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در اهواز ـ بلوار گلستان، جنب صداوسیمای خوزستان، ساختمان معاونت اجتماعی برگزاری می‌شود.

شوهانی در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس فوق و یا تماس تلفنی با شماره ۱۹۷ مشکلات انتظامی خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار