تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرتوسعه كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان:
كارآفرينان برتر استان شناسايي و معرفي مي شوند
برگزاري تورهاي مشاوره كارآفريني، كارگاه هاي آموزشي و كمپ هاي مشاوره كارآفريني و نمايشگاه هاي دستاوردهاي كارآفريني و ده ها برنامه ترويجي ديگر از جمله برنامه هاي پيش بيني شده به منظور گرامي داشت اين هفته است
خوزنیوز: قايم مقام مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از شناسايي و معرفي كارآفرينان برتر به منظور الگوسازي براي جوانان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا ميراني در نشست هم انديشي گرامي داشت هفته كارآفريني در استان گفت‌: مهم ترين هدف گرامي داشت هفته كارآفريني، ترويج و توسعه فرهنگ كارآفريني است و مهم ترين اقدام ها براي رسيدن به اين آرمان، شناسايي و معرفي كارآفرينان برتر به منظور الگوسازي براي جوانان است.

او از 24 تا 30 آبان ماه هر سال به عنوان هفته جهاني كارآفريني نام برد و گفت:‌ امسال به منظور گرامي داشت هر چه با شكوه تر هفته جهاني كارآفريني برنامه هاي خاصي در دستور كار داريم كه اجرايي شدن آن ها ياري و حضور شما شركت هاي مشاوره كارآفريني را مي طلبد.

مديرتوسعه كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان در ادامه افزود: از مهم ترين برنامه هاي در نظر گرفته شده به منظور گرامي داشت اين هفته، برگزاري پنجمين استارتاپ ويكند در استان به عنوان يك رويداد آموزشي تجربي و استارتاپ گراند براي حمايت از كارآفرينان و بنيانگذاران كسب و كارهاي نوپا است.

او گفت: ‌برگزاري تورهاي مشاوره كارآفريني، كارگاه هاي آموزشي و كمپ هاي مشاوره كارآفريني و نمايشگاه هاي دستاوردهاي كارآفريني و ده ها برنامه ترويجي ديگر از جمله برنامه هاي پيش بيني شده به منظور گرامي داشت اين هفته است.

ميراني در پايان كارآفريني را يكي از دغدغه هاي جامعه امروز دانست و گفت: كوشش مي كنيم امسال با برگزاري برنامه هاي جامع و هدفمند جوانان استان را هر چه بيش تر با فرهنگ كارآفريني آشنا كنيم.
:
:
:
آخرین اخبار