تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت
جمع‌آوری 60 میلیارد ریال از صندوق‌های صدقات خوزستان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان از جمع‌آوری 60 میلیارد و 442 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد
خوزنیوز: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان از جمع‌آوری 60 میلیارد و 442 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمدرضا علیپور امروز اظهار کرد: یکی از راه‌های درآمدی کمیته امداد از محل صندوق‌های صدقات است که در سطح شهرها و روستاها گسترده شده و مردم صدقات خود را به این صندوق‌ها واریز می‌کنند تا به دست نیازمندان برسد.

وی از کمک‌های مردمی به‌ عنوان امانت‌های مردم در دست کمیته امداد نام برد و افزود: تنها هدف امداد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنان است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر 283 هزار صندوق صدقه کوچک، 9 هزار و 500 عدد صندوق بزرگ و 7 هزار و 500 عدد صندوق متوسط در سطح استان نصب شده است.

علیپور با بیان اینکه طی 6 ماهه گذشته از سال جاری مبلغ 60 میلیارد و 442 میلیون ریال صدقه در این استان جمع‌آوری شده است، گفت: این مبلغ نسبت به مشابه سال قبل بیش از 20 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: اعتماد به کمیته امداد امام خمینی و حس نوع‌دوستی آنان را از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌های مردمی دانست و تصریح کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در بخش‌های مختلف مانند هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغال‌زایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان در پایان، کمک به نیازمندان را از بهترین اعمال و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوی و مادی در دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: از خیران و اقشار مختلف مردم انتظار داریم با کمیته امداد همکاری کنند تا شاهد خدمات‌رسانی بیشتر و مؤثرتر به جامعه هدف باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار