تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته‌ای که فقط یاد «نوروزی» در مستطیل سبز خواهد بود
نگاه آبی‌ها به توقف صدرنشین/ فولاد ـ تراکتور، جدال بد و بد‌تر
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی آغاز می‌شود که فوتبال ایران تحت تأثیر مرگ ناگهانی «هادی نوروزی» قرار گرفته است
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی آغاز می‌شود که فوتبال ایران تحت تأثیر مرگ ناگهانی «هادی نوروزی» قرار گرفته است.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر پنجشنبه با انجام سه دیدار آغاز خواهد شد و در روز جمعه با دیدار دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور سازی تبریز به کار خود پایان می‌دهد.

بر همین اساس سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها هرکدام با شرایطی خاص خود پای به میدان رقابت‌ها خواهند گذاشت و خاستگاه هر کدام از این آوردگاه قطعاً متفاوت خواهد بود.

بعدازظهر پنجشنبه 16 مهرماه جاری، دو تیم آبی‌پوش شهر اهواز در حالی به مصاف حریفان خود خواهند رفت که اتفاقاً باد به سینه استقلال اهواز خواهد وزید تا این تیم علی‌رغم مشکلات فراوان یک دیدار خارج از خانه و سخت را برگزار کند.

آبی کهنه‌کار اهواز در حالی به مصاف راه‌آهن تهران خواهد رفت که شرایط این باشگاه روزبه‌روز رو به وخامت است و بازیکنان این تیم از هم‌اکنون بر سر مسائل مالی، ناسازگاری خود را آغاز کرده‌اند.

همچنین شرایط نه چندان مناسب این تیم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها این اجازه را از کادر فنی این تیم گرفته تا با فراق بال و آسودگی خیال به کار خود ادامه دهند.

از طرفی هر روز از وضعیت مدیریت این باشگاه اخباری به گوش می‌رسد که ثبات این باشگاه قدیمی و لیگ برتری فوتبال کشور را زیر سئوال می‌برد.

حال آبی شهر اهواز پس از تمرینات سخت در تعطیلی 20 روزه لیگ برتر و همچنین برگزاری یک اردو، درصدد است تا به شرایط نه چندان خوب خود با گرفتن یک نتیجه خوب خارج از خانه پایان دهد.

سیاوش بختیاری‌زاده که انصافاً زحمات زیادی را برای این تیم کشیده است، همچنان با دستان خالی و امیدهای واهی برای کسب موفقیت همچنان تلاش می‌کند تا شاید بتواند قلب هواداران پرشمار این تیم را شاد کند.

استقلال برای رهایی از قعر جدول احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز از میدان راه‌آهن را دارد و با این اندوخته می‌تواند امیدوار باشد که تا میانه‌های جدول بالا برود، این در صورتی‌ست که سایر رقبا در این هفته امتیاز از دست بدهند.

دیدار تیم‌های راه آهن تهران و استقلال اهواز، بعدازظهر پنجشنبه از ساعت 15 و 45 دقیقه به میزبانی ورزشگاه اکباتان برگزار خواهد شد.

استقلال اهواز با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا از 6 مسابقه خود تنها پنج امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول جای گرفته است، در صورتی که این تیم در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد و و چهار رقیب 6 و هفت امتیازی این تیم امتیاز از دست دهند، آبی شهر اهواز می‌تواند از فانوس به دستی موقتا نجات پیدا کند.

اما استقلال خوزستان که فعلاً در بهترین شرایط ممکن خود قرار دارد، برای حفظ جایگاه و دور نماندن از کورس مدعیان ملوان بندر انزلی را در خانه ملاقات خواهد کرد.

شاگردان عبدالله ویسی که در این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده‌اند و باورها نسبت به توانایی این تیم بالا برده‌اند، حال قصد دارند تیمی را شکست دهند که به تازگی دست‌خوش تغییرات مدیریتی و کادر فنی شده و امیدوارند با غلبه بر انزلی‌چی‌ها، سپاهان و استقلال نیز در دیدارهای خود متوقف شوند تا اینکه آبی پوشان شهر اهواز نیز طعم صدر جدول را بچشند که این مهم چندان هم دور از انتظار نیست.

ویسی که موفق شده یک تیم یک دست و منسجم را روانه مسابقات کند، این خواسته را از بازیکنان خود دارد که درون زمین بدون هرگونه استرسی به بازی خود بپردازند و سه امتیاز شیرین را از میدان غدیر اهواز دست کنند.

این اتفاق خوشایندترین خبری‌ است که در این اوضاع و احوال بد فوتبال خوزستان می‌تواند به گوش اهالی فوتبال در این استان برسد.

استقلال خوزستان نشان داده که ظرفیت بالانشینی را دارد به شرط اینکه این تیم اسیر حواشی نادر فوتبال نشود و یک‌بار افت تیمی را تجربه نکند.

این تیم عصر پنجشنبه از ساعت 17 و 10 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز از ملوان بندر انزلی میزبانی خواهد کرد.

استقلال خوزستان هم‌اکنون با کسب 14 امتیاز از هفت مسابقه خود و میانگین دو امتیاز از هر مسابقه، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و در صورت پیروزی این تیم و توقف استقلال و سپاهان، ویسی و شاگردانش به تنهایی صدر جدول را تصاحب خواهند کرد.

فولاد خوزستان، تیم پر سروصدای این روزهای فوتبال کشور، که داد هواداران خود را در آورده است، در گیرودار بودن یا نبودن «اسکوچیچ» عصر جمعه در خانه میزبان تراکتوری خواهد بود که اتفاقاً این تیم هم اوضاع خوبی ندارد.

پس از مدت‌ها تعطیلی لیگ و بحث و جدل در خصوص عملکرد مدیران باشگاه فولاد خوزستان و همچنین سرمربی کروات این تیم، حال هواداران منتظر هستند تا مشاهده کنند که «اسکوچیچ» مغرور در مدت تعطیلی لیگ توانسته تیم خود را از خواب بیدار کند و یا فولاد همچنین یک گره کور دارد.

به زعم کارشناسان این تیم نیازمند یک شوک است تا خود را باز یابد، تیمی که با نظر شخص سرمربی این تیم بسته شده، نباید به لحاظ فنی مشکلی داشته باشد اما دیده شده که سرخ‌پوشان فولاد از رساندن توپ به دروازه حریفان هم توان چندانی از خود نشان نداده‌اند و این نشان از ضعف در یارگیری ابتدای فصل است.

بحث در مورد فولاد خوزستان و دلایل افت آن بسیار است، اما در حال حاضر در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی، باید دید که جدال «بد و بدتر» را چه کسی به سود خود پایان می‌دهد.

دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت 17 و 10 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار