تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سی و پنجمین مرکز نیکوکاری در خوزستان افتتاح شد
سی و پنجمین مرکز نیکوکاری در استان خوزستان در شهرستان کارون افتتاح شد
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: سی و پنجمین مرکز نیکوکاری در استان خوزستان در شهرستان کارون افتتاح شد.

محمدرضا علیپور اظهار کرد: مراكز نیكوكاری به عنوان شبكه هایی با ساز و كار مردمی در مسجد، نیازمندان آبرومند محله را شناسایی کرده و در بخشی از امورات نیز خیران در این كمک رسانی به یاری مراكز نیکوکاری و كمیته امداد می شتابند.

وی افزود: سی و پنجمین مرکز نیکوکاری خوزستان صبح امروز در حسینیه سیدالشهدا کوی شریعتی با نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) راه اندازی شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان این مراکز را درگاه های ورودی کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: با همت خیران، بزرگان، خود مردم و تلاش کمیته امداد این مراکز اداره می شوند.

علیپور بیان کرد: هم اکنون ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان خوزستان ایجاد شده که ۳۰ مرکز در مساجد محلات مختلف شهرستان های تابعه استان و پنج مرکز نیز در اماکن عمومی مانند کتابخانه و یا در کنار مساجد با محوریت مسجد محل فعالیت می کنند.

وی مراکز نیکوکاری در محله ها را تمرکز کننده انواع احسان ها شامل تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، مشاوره، تأمین مایحتاج زندگی، تعمیرات منازل، خدمات پزشکی و غیره ارزیابی و تصریح کرد: راه اندازی این مراکز به عنوان پیشخوان کمیته امداد در خدمت رسانی سریع به اقشار آسیب پذیر محله بود که این امر باعث افزایش اعتماد عمومی و توسعه مشارکت مردم در خدمت رسانی به محرومان و احیای فرهنگی و اجتماعی مساجد می شود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار