تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی رامهرمز:
«امنیت»، ثمره همدلی و همراهی مردم با پلیس است
فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: افزایش «امنیت» و آرامش مطلوب در سطح شهر ثمره همدلی و همزبانی شهروندان با پلیس است
فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: افزایش «امنیت» و آرامش مطلوب در سطح شهر ثمره همدلی و همزبانی شهروندان با پلیس است.

حجت‌الله سفیدپوست امروز ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی در طول سال به‌ ویژه در این هفته برنامه‌های پیشگیری، عملیات، اجتماعی و بهداری را پیش‌بینی کرده که هدف آن جلب اعتماد عمومی اقشار گوناگون جامعه در راستای مشارکت عمومی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان اصلی‌ترین عامل برقراری نظم و امنیت در جامعه، با در نظر گرفتن نقش مردم محوری شهروندان، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی رامهرمز با بیان اینکه هفته ناجا در سال 94 با شعار اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش، نامگذاری شده است تصریح کرد: در راستای تحقق این شعار، پلیس با همه توان و اقتدار خود، با مخلان و بر هم‌زنندگان عرصه نظم و امنیت و هنجارشکنان اجتماعی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: این مهم با همدلی و همزبانی و همراهی کردن شهروندان با پلیس محقق خواهد شد و ثمره آن افزایش امنیت و آرامش مطلوب در سطح شهر است.

سفیدپوست در پایان گفت: حضور در مدارس و ادارات دولتی، شرکت پرسنل در نماز جمعه، ارائه خدمات مضاعف به مردم توسط پلیس‌های تخصصی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به شهروندان، از عمده برنامه‌های این نیرو در هفته ناجا در شهرستان رامهرمز بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار