تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز :
ورزشگاه و زمین فوتبال ویژه بانوان در اهواز ساخته می‌شود
بانوان خوزستانی در عرصه ورزشی بسیار موفق هستند و برای ارتقاء سطح ورزشی بانوان خوزستانی ورزشگاه و زمین فوتبال ویژه بانوان در اهواز ساخته می‌شود
فرماندار اهواز گفت: بانوان خوزستانی در عرصه ورزشی بسیار موفق هستند و برای ارتقاء سطح ورزشی بانوان خوزستانی ورزشگاه و زمین فوتبال ویژه بانوان در اهواز ساخته می‌شود.

اسماعیل ارزانی اظهار داشت: به‌زودی تیم فوتبال بانوان اهواز توسط فروزان سلیمانی، سرمربی تیم فوتسال بانوان در اهواز تشکیل شده و به‌صورت موقت یک زمین فوتبال در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

وی افزود: افتخارآفرینی تیم بانوان ایران در آسیا نشان داد که بانوان کشورمان در کنار مردان می‌توانند افتخارات ملی را برای کشور اسلامی‌مان رقم بزنند.

فرماندار اهواز گفت: تیم ملی فوتسال کشور متشکل از 4بازیکن ثابت و سرمربی خوزستانی بوده و این یک افتخار برای استان زرخیز خوزستان است.

وی عنوان کرد: بازیکنان فوتسال ایران با کمترین امکانات تواستند برای نخستین‌بار در عرصه آسیا افتخارآفرینی کرده و رتبه نخست مسابقات فوتسال آسیا را به دست آورند.

ارزانی اظهار داشت: قطعا اگر امکانات و شرایط بهتری برای آنان فراهم شود شاهد موفقیت بیش‌ازپیششان خواهیم بود.

وی افزود: ضمن تقدیر از عملکرد تیم فوتسال خوزستان به منظور افزایش امکانات جهت تمرینات آنان یک ورزشگاه و یک زمین فوتبال برای آنان ساخته می‌شود و این موضوع در دستور کار فرمانداری اهواز قرار دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار