تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۹۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده: خوزستان می‌تواند سکوهای آسیایی و جهانی بیشتری را فتح کند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر هدف گذاری و برنامه های مان عملیاتی و محقق شوند، ورزش خوزستان می تواند سکوهای آسیایی و جهانی بیشتری را فتح کند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر هدف گذاری و برنامه های مان عملیاتی و محقق شوند، ورزش خوزستان می تواند سکوهای آسیایی و جهانی بیشتری را فتح کند.

فرامرز کیانی زاده در مراسم تجلیل از هیات ها، ادارات ورزش و جوانان و باشگاه های برتر استان که عصر روز شنبه در محل این اداره کل برگزار شد، با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: به همه خدا قوت می گویم و از همه شما بابت همکاری هایی که داشته اید، تشکر می کنم. در سال 93 با وجود تمام مشکلاتی که به ویژه در بخش مالی وجود داشت، عملکرد خوبی داشتیم و جایگاه خوبی نیز در سطح کشور به دست آوردیم.

وی عنوان کرد: در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان تمام سعی و تلاش ما بر این بود که رتبه اول را به دست آوریم، ولی یک سری تفاوت ها در این ارزیابی عملکرد نسبت به سال 92 وجود داشت که همین آیتم ها در دوم شدن استان تاثیرگذار بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: سال های گذشته بیشتر آیتم ها ورزشی بود، ولی در ارزیابی عملکرد سال 93، علاوه بر آیتم های ورزشی یک بخش ویژه تر نیز به نام شاخصه های عمومی به آیتم های ارزیابی عملکرد، افزوده شد و کمتر پرداختن به این بخش توسط مدیران قبلی به دلیل تبلیغاتی که برای آن ها نداشت در کسب جایگاه دوم مان تاثیر گذاشت.

وی عنوان کرد: من و همکارانم در سال جاری سعی کرده ایم، یکی از اولویت های مان پرداختن به شاخصه توسعه منابع انسانی و زیرساختی اداره کل ورزش و جوانان استان باشد که بسیار هم به کار در این شاخصه خوشبین هستم، البته ما خیلی به دنبال امتیاز گرفتن نیستیم.

کیانی زاده بیان کرد: در سال 94 مصمم هستیم و تلاش می کنیم تا ضعف های مان را برطرف کنیم و جایگاه مان را ارتقا دهیم. در این راستا هدفگذاری هایی انجام شده است و با این هدفگذاری، نصف راه را برای ورزش استان رفته ایم. نزدیک به 42 هیات داریم که همگی به دنبال عملیاتی و محقق کردن برنامه های خود هستند و اگر این امر اتفاق بیافتد، ورزش خوزستان می تواند سکوهای آسیایی و جهانی بیشتری را فتح کند.

وی گفت: ما در برخی آیتم ها تا صد در صد رشد هم داشته ایم و در 100 سال گذشته هیچ وقت به این صورت نبوده است. همه هیات ها کار می کنند و ما هم در مقابل آن ها تعهداتی داریم که آن ها را انجام می دهیم. این هفته نیز با استاندار خوزستان جلسه ای داریم و قرار است به ما کمک شود تا بتوانیم به تعهدات مالی مان نسبت به هیات ها جامعه عمل بپوشانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به حاضرین، عنوان کرد: از شما می خواهم با تلاش و مدیریت و همچنین امید کارهای خود را انجام دهید و قطعا اگر به این صورت نبود، اولا نتایج سال 93 به دست نمی آمد و دوم این که با توجه به نبود اعتبارات مالی، اتفاق خاصی در ورزش استان رخ نمی داد. می د انم خیلی از هیات ها مقروض هستند و انشاءالله بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی گفت: بخش یک درصد کمک از سوی ادارات و ارگان ها دوباره طی ماده 53 تصویب شد و ادارات و ارگان ها می توانند یک درصد از درآمد خود را خرج ورزش کنند و باید دستورالعمل آن توسط وزارت ورزش و جوانان نوشته شود تا عملی شود، البته با توجه به هماهنگی هایی که باید بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با وزارت ورزش و جوانان در تدوین این دستورالعمل صورت بگیرد، کار کمی طولانی شد. امیدوارم این دستورالعمل زودتر ابلاغ شود تا کمک هایی از نظر مالی بتوانیم به ورزش استان داشته باشیم. توصیه می کنم همه با تلاش، کوشش و امیدواری به کار خود ادامه دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار