تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد:
اسکوچیچ در حال مذاکره با بازیکن خارجی دیگری است/جایگاه فولاد تغییر می‌کند
چند روزی است که اسکوچیچ با یک بازیکن خارجی دیگر در حال مذاکره است ولی هنوز نامی از سوی او مطرح نشده است و اگر مورد تایید سرمربی بود، از همین هفته به اهواز می‌آید
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: چند روزی است که اسکوچیچ با یک بازیکن خارجی دیگر در حال مذاکره است ولی هنوز نامی از سوی او مطرح نشده است و اگر مورد تایید سرمربی بود، از همین هفته به اهواز می‌آید.

علیرضا کاهکش روز یکشنبه اظهارکرد: پس از بازی دوستانه‌ای که با تیم استقلال شوشتر داشتیم، ریکاوری انجام دادیم. تیم امروز (روز یکشنبه) استراحت می‌کند و تمرینات‌مان مجددا از  روز دوشنبه پیگیری می‌شود تا تیم درنهایت برای بازی با تراکتورسازی آماده شود و ان‌شاءالله که بتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم.

وی افزود: ما در دیدار برابر سایپا هم خوب بازی کردیم ولی متاسفانه توپ‌های‌مان وارد دروازه حریف نشد و اگر بازیکنان‌مان برابر تراکتورسازی همان بازی مقابل سایپا را انجام دهند، فکر می‌کنم بتوانیم اولین برد فصل‌مان را به دست آوریم.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با اضافه شدن خانزاده به مجموعه دفاعی تیم، استحکام دفاعی تیم بیشتر شده است. در حال حاضر مشکل ما نداشتن یک مهاجم تمام عیار است و همان‌‌طور که گفتم اگر تیم همان بازی برابر سایپا را انجام دهد و هواداران نیز از ما حمایت کنند‏، فکر می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی در اهواز کسب کنیم.

وی درباره عدم به خدمت گرفتن کوئه‌ماها با وجود بستن قرارداد داخلی با این بازیکن، عنوان‌ کرد: این بازیکن از همه لحاظ مورد تایید بود و آقای اسکوچیچ هم او را تایید کرده بود و باشگاه هم متقابلا دیدگاهش نسبت به این مهاجم مثبت بود ولی حتما باید وضعیت ITC این بازیکن مشخص می‌شد تا بتواند تیم را همراهی کند و تا روز جمعه که خود آقای اسکوچیچ در خصوص این بازیکن صحبت کرد، هنوز ITC او صادر نشده بود و مشکل داشت و با توجه به این موضوع، اسکوچیچ گفت که به دنبال بازیکن دیگری می‌رود چرا که گویا کار کوئه‌ماها به مشکل بر خورده است.

کاهکش در پاسخ به این سوال که آیا گزینه دیگری از سوی اسکوچیچ مطرح شده است یا خیر؟ گفت: خیر، هنوز نام گزینه دیگری مطرح نشده ولی اعلام کرده است که دو سه روزی است که با یک گزینه خارجی دیگر در حال مذاکره است و اگر مورد تایید بود و مشکلی نداشت، از همین هفته به اهواز می‌آید. هر لحظه که این مهاجم به این‌جا بیاید، در خدمت او هستیم. اسکوچیچ هم روی مسایل بازیکنان خارجی خیلی حساس است و ان‌شاءالله یک مهاجم خوب خارجی را معرفی کند و ما هم کماکان منتظر هستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: مطمئن باشید فولاد از این وضعیت خارج می‌شود و من قول این موضوع را می‌دهم. جایگاه فولاد در این رده نخواهد بود و مکان آن تغییر می‌کند. لیاقت فولاد جایگاهی خیلی بهتر از مکان فعلی است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار