تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۱۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در دشت آزادگان
دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در دشت آزادگان سومین دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز بعد از دفاتر دزفول و شوش است
دفترنمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در دشت آزادگان با حضور مسئولان محلی و جمعی از فعالان اقتصادی افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز عصر روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در دشت آزادگان اظهار کرد: دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در دشت آزادگان سومین دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز بعد از دفاتر دزفول و شوش است.

شهلا عموری با بیان اینکه تلاش و کوشش ما به حداقل رساندن مشکلات تجار و بازرگانان است، افزود: سعی بر این است تا مشکلات بازرگانان و تجار در همان شهر خودشان حل و فصل کنیم. دشت آزادگان پتانسیل و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد و مرز رسمی چذابه در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد که امیدواریم مسئولان امر مشکلات فعلی و کهنه آن را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه دفترنمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شهرستان شوش همزمان با هفته دولت در شهریورماه سال جاری و دفتر نمایندگی دشت آزادگان در کنار دفتر فعلی شهرستان دزفول سومین دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز است، بیان کرد: امید است در آینده در چند شهرستان دیگر خوزستان که در بخش اقتصادی فعالیت می کنند و بخش خصوصی پویایی دارند نیز دفتر نمایندگی دایر کنیم و بخشی از کارهای مربوطه را در همان محل ارائه دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه نگاه مجموعه فعلی تکریم ورسیدگی به مشکلات اعضا و همچنین رونق فعالیت های بخش خصوصی در این استان است، عنوان کرد: از سایر مسئولان این شهرستان که در طول این  مدت نهایت همکاری را با این اتاق داشته تشکر و قدردانی را دارم و بی شک راه اندازی نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در دشت آزادگان از مراجعات فعالان اقتصادی به مرکز استان کم خواهد کرد و خدمات مربوطه در این مکان به متقاضیان ارائه می شود.

خدمات رسانی در مرز چذابه رضایت بخش نیست

فرماندار دشت آزادگان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در این شهرستان گفت: بخش دولتی همیشه حامی بخش خصوصی است. تلاش و سعی ما برطرف کردن مشکلات موجود است و خوشبختانه کارهای خوبی شروع شده که امیدواریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

جاسم مجیدی پور افزود: خدمات رسانی در مرز چذابه رضایت بخش نیست و شهرداری باید پاسخگوی این کم کاری باشد. همچنین برای رفع معضلات موجود در مرز چذابه فکری اساسی شود.

وی با تأکید بر اینکه همچون سابق تعامل و تعاون سرلوحه کار ما بوده و خواهد بود، تصریح کرد: دشت آزادگان منطقه سفید محل مناسبی برای فعالیت اقتصادی است و وجود بازارچه و فعال سازی بیشتر آن در راستای توسعه اشتغال و رفع بیکاری نقش ارزنده ای خواهد داشت.

افزایش صادرات اشتغال پایدار به همراه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در مراسم اظهار کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و این سازمان وجود دارد. امیدوارم این همکاری خوب به پیشرفت های اقتصادی و اشتغالزایی در استان منجر شود.

سید نورااله حسن زاده ادامه داد: هدف مجموعه فعلی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است که اعتقاد ما بر این است که افزایش صادرات هدفمند ارزش افزوده خوبی به همراه دارد و اشتغال در این حوزه پایدار تر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه از فعالیت های بخش خصوصی حمایت می کنیم، بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود در بازارچه رسمی چذابه آمادگی کامل داریم که امید است با همت هم بتوانیم کارهای ارزشمندی انجام دهیم و دین خود را به اهالی این دیار ادا کنیم.

شهرستان دشت آزادگان به مرکزیت  سوسنگرد در شمال غربی اهواز و به فاصله ۵۵ کیلومتری این شهر قرار دارد و دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان واقع شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار