تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۱۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
انجام 120 عملیات اطفای حریق در شادگان
شهردار شادگان از انجام 120 عملیات اطفای حریق از ابتدای امسال تاکنون در این شهر خبر داد
شهردار شادگان از انجام 120 عملیات اطفای حریق از ابتدای امسال تاکنون در این شهر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: تعداد 120 عملیات اطفای حریق درون و برون شهری توسط واحدهای آتش‌نشانی شادگان انجام شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و... یادآور شد: برخی از آتش‌سوزی‎های ثبت شده در واحدهای تجاری و مسکونی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم صورت گرفته است.

شهردار شادگان تصریح کرد: همه تلاش نیروهای آتش‌نشانی به ویژه نیروهای امدادی این است که بتوانند در کمترین زمان و کوتاه‌ترین فاصله ممکن مأموریت‌های خود را در خدمت‌رسانی به مردم با سرعت انجام دهند.

وی با انتقاد از مزاحمان تلفنی بر لزوم کنترل بیشتر خانواده‌ها به فرزندانشان برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت با آتش‌نشانی تاکید کرد و گفت: بیشترین تماس‌های تلفنی که با این مرکز برقرار می‌شود که متاسفانه بیشترین تماس‌ها از سوی افراد مزاحم است.

مزبانی‌پور در پایان گفت: در حرفه آتش‌نشانی ثانیه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا گاهی مرگ و زندگی افراد در همین ثانیه‌ها رقم می‌خورد اما تعدادی از افراد بدون توجه به این موضوع مهم با تماس‌های تلفنی غیرصحیح و نادرست و اعلام حوادث کاذب مزاحمت‌هایی را برای مرکز 125 ایجاد می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار