تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد:
اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به روستاهای شادگان
اعزام کاروان سلامت هلال احمر شادگان به روستاهای غریبه و منصوره این شهرستان با توجه به نیاز اهالی این روستاها به ارائه خدمات پزشکی صورت گرفت
سرپرست جمعیت هلال‌احمر شادگان گفت: تیم کاروان سلامت هلال احمر شادگان با همراهی پزشکان عمومی، متخصص و امدادگران این جمعیت در قالب پروژه درمانی «کاروان سلامت» به روستاهای این شهرستان اعزام شد.

فریبرز تامرادی امروز اظهار کرد: اعزام کاروان سلامت هلال احمر شادگان به روستاهای غریبه و منصوره این شهرستان با توجه به نیاز اهالی این روستاها به ارائه خدمات پزشکی صورت گرفت.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارائه خدمات عام‌المنفعه به روستاهایی که فاقد امکانات پزشکی هستند اعلام کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر این شهرستان با هدف خدمت به عموم مردم چه در شهر و چه در روستاها تلاش خود را مبنی بر ارائه خدمات بهداشت و درمان دارد.

وی عنوان کرد: معاینه اهالی روستاها توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر شادگان است.

تامرادی عنوان کرد: امدادگران و داوطلبان هلال احمر شادگان محور اصلی برای جذب کمک‌های مادی و ارائه خدمت عام‌المنفعه به قشر محروم و بی‌بضاعت در تمام زمینه‌ها هستند.

وی با اشاره به خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم در کاروان‌های سلامت از همکاری شبکه بهداشت و درمان شادگان دراعزام این کاروان‌ها تقدیر کرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شادگان در پایان گفت: در این طرح 50 نفر ازاهالی روستا‌ها و مناطق محروم شادگان از خدمات کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان بهره‌مند شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار