تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واكنش تند نماينده ولی فقيه در سپاه به سخنان ‌هاشمی رفسنجانی
هاشمي هميشه تمايل داشته كه در هر حركتي كه در جريان انقلاب صورت مي‌گيرد، محور و هسته اصلي باشد و هرجا كه خواسته‌اش برآورده نشده، به مخالفت با آن حركت برخاسته است / در زمان فتنه سکوت ‌هاشمي در برابر اقدامات کساني بود که به قول خودشان به دنبال تابوشکني، قداست‌زدايي از رهبري و ولايت‌زدايي بودند و در دوره‌هاي بعد نيز تلاش کرد محوريت حركت انقلاب را در دست بگيرد
حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي، نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

 در واکنش به سخنان اخير‌ هاشمي رفسنجاني گفت: خواصي که نمي‌توانند خود را با قافله سالار انقلاب هماهنگ کنند منزوي شده و سقوط خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اظهارات اخير ‌هاشمي‌ رفسنجاني در جمع فارغ‌التحصيلان برگزيده سازمان استعدادهاي درخشان مبني بر اصلاح بي‌واهمه انحرافات، اظهار کرد:‌ هاشمي شخصيتي است که در فراز و نشيب‌هاي انقلاب، چه قبل از پيروزي انقلاب چه اوايل آن نقش مثبتي در حرکت انقلاب ايفا کرده است اما وي هم اکنون به عنوان شخصيتي که افت و خيز زيادي در مواضع، عملکرد و رفتار خود دارد شناخته مي‌شود.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر خواص بخواهند خود را به زور به جامعه تحميل کنند آن وقت يک اصطکاک و تضاد و حرکتي برخلاف موج ايجاد خواهد شد و من آنچه در روند حرکتي‌ هاشمي مي‌بينم منطبق بر همين امر است.

وي اضافه كرد: ‌هاشمي هميشه تمايل داشته كه در هر حركتي كه در جريان انقلاب صورت مي‌گيرد، محور و هسته اصلي باشد و هرجا كه خواسته‌اش برآورده نشده، به مخالفت با آن حركت برخاسته است كه اين امر با حركت طبيعي مسير انقلاب سازگاري ندارد.
 
وي افزود: در زمان فتنه سکوت ‌هاشمي در برابر اقدامات کساني بود که به قول خودشان به دنبال تابوشکني، قداست‌زدايي از رهبري و ولايت‌زدايي بودند و در دوره‌هاي بعد نيز تلاش کرد محوريت حركت انقلاب را در دست بگيرد، اما بايد دانست كه اگر كسي از حركت قافله انقلاب باز بماند، ديگر نمي‌تواند خود را به جامعه و انقلاب تحميل كند و همين عقب‌ماندگي، باعث سرخوردگي خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام سعيدي گفت: به شخصيت ‌هاشمي لطمه سنگيني وارد شده كه اين امر ناشي از ضعف مواضع و ضعف تشخيص مصلحت زمان بود و متاسفانه او مصلحت سنجي لازم را نداشت.

وي با اشاره به نامه سرگشاده ‌هاشمي به رهبر انقلاب و خطبه‌هاي آخرين نمازجمعه او تاكيد كرد: ‌هاشمي خود در مسائل اصلاح‌طلبان و قضيه فتنه به نوعي دست بر آتش داشت؛ لذا لازم است كه از اين مسير برگردد و مواضع گذشته‌اش را اصلاح كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
2
0
تو برو خود را باش - شماها بايد برويد الفباي سيايست را بياموزيد - اسم هاشمي بر زبان شما سنگين است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
1
جناب هاشمی لطفا برگردید به اصل خویش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
1
آقای هاشمی پس از انتخابات همه سوابق درخشان خود را خراب کردید
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
0
0
حضرت امام خمینی ره در خصوص افراد همراه خود سخنان و مطالبی را ایراد میفرمودند که فصل الخطاب بوده وهست مگر اینکه نظرشان عوض میشد ازجمله برای آقای هاشمی رفسنجانی که از ترور منافقین بامجروحیت شدید جان سالم بدر برد فرمودند: بدخواهان بدانند تاانقلاب زنده است هاشمی زنده است @
:
:
:
آخرین اخبار