تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۲۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شهرستان رامشیر خبر داد:
۸۹۸ میلیون ریال در طرح اکرام به ایتام رامشیر کمک شد
مدیر کمیته امداد شهرستان رامشیر گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال ۸۹۸ میلیون ریال کمک داشته اند
مدیر کمیته امداد شهرستان رامشیر گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال ۸۹۸ میلیون ریال کمک داشته اند.

موسی حاجی‌زاده اظهار کرد: خوشبختانه مردم نوع‌دوست و خیر رامشیر همواره ایتام را مورد لطف و محبت خود قرار داده‌اند. همچنین کمیته امداد این شهرستان در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند و به‌ویژه ایتام تحت حمایت این نهاد طرح محسنین و اکرام ایتام را اجرا کرده است.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام رامشیر، ۳۶۱ حامی ۱۷۲ یتیم را سرپرستی می‌کنند. در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۲۷ میلیون ریال به کودکان یتیم تحت سرپرستی این نهاد مساعدت شده که نسبت به ۶ ماهه نخست سال گذشته رشد ۹۷ درصدی داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامشیر تصریح کرد: در طرح محسنین نیز در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۹ حامی برای ۹۴ نفر از کودکان بدسرپرست یا سرپرست ناتوان مبلغ ۱۷۱ میلیون ريال جمع‌آوری و به‌حساب آنها واریز شد.

حاجی‌زاده بیان کرد: میانگین واریزی برای هر یتیم در طرح اکرام ماهیانه بیش از ۷۰۵ هزار ريال و در طرح محسنین ۳۰۳ هزار ريال است.

وی عنوان کرد: امیدواریم که این روند روبه رشد کمک به ایتام و محسنین در شهرستان همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامشیر در پایان با اشاره به آیات و روایات متعددی که در ارتباط با حمایت از ایتام بیان شده از مردم خیر و نیکوکار شهرستان خواست تا با توجه به توان مالی خود در این امر خیر شرکت کرده و به تحت حمایت قرار دادن ایتام بپردازند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار