تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای دیدار مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد:
تشکیل کمیته‌های «پژوهش، صدا، سیما و خبر» در صدا و سیمای مرکز خوزستان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از تشکیل کمیته‌های «پژوهش، صدا، سیما و خبر» در صدا و سیمای این مرکز خبر داد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از تشکیل کمیته‌های «پژوهش، صدا، سیما و خبر» در صدا و سیمای این مرکز خبر داد.

صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این جلسه با تشریح ابعاد مختلف بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران صدا و سیما اظهار کرد: برای تحقق فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سربازان جبهه جنگ نرم در صدا و سیمای مرکز خوزستان همراه با سرداران این جبهه فرهنگی در سازمان صدا و سیما، با اجرای خط‌مشی‌های تعیین شده توسط رئیس سازمان صدا و سیما با تشکیل کمیته‌های پژوهش، صدا، سیما و خبر، بیش از گذشته در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

مسلم رحیمی افزود: به همین منظور از توان مجموعه تاثیرگذار فرهنگ استان به ویژه علما و اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان علمی و افراد فعال در حوزه فرهنگ بهره خواهیم برد.

وی گفت: دیدار بیستم مهرماه مقام معظم رهبری با مدیران رسانه ملی نقطه عطفی در تاریخ فعالیت دوره جدید سازمان صدا و سیما بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در پایان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده ویژه برنامه‌های ماه محرم این مرکز در استان بیان کرد: ایام محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ نورانی اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) است که قیام امام حسین(ع) مبتنی بر تعالیم نورانی آن بوده و در این رابطه صدا و سیمای مرکز خوزستان به طور گسترده امسال اوج محبت مردم ولایتمدار خوزستان را منعکس خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار