تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات سرمایه گذاری فیلیپینی از زیرساخت های بندر امام خمینی(ره) دیدن کرد
اعضای هیات بلندپایه سرمایه گذاری فیلیپینی به همراه شریک ایرانی خود در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، تمایل خود را برای سرمایه گذاری و توسعه پایانه کانتینری این بندر اعلام کرد
اعضای هیات بلندپایه سرمایه گذاری فیلیپینی به همراه شریک ایرانی خود در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، تمایل خود را برای سرمایه گذاری و توسعه پایانه کانتینری این بندر اعلام کرد.

ابوطالب گرایلو معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: هیات سرمایه گذاری فیلیپینی شامل سه مدیر یک شرکت بین المللی به هرماه شرکای ایرانی خود، در بازدید از پایانه کانتینری مجتمع بندری امام خمینی، توانمندی و مزیت های این پایانه بندری را ارزیابی کردند.

وی با بیان برخورداری بندر امام خمینی از پس کرانهٔ بزرگ جمعیتی و صنعتی به عنوان توان بالقوه و مهم، گفت:این هیات همچنین در دیدار با مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، در خصوص نحوه همکاری برای توسعه و تجهیز بیشتر این پایانه به گفت وگو پرداختند.

گرایلو تصریح کرد:در این دیدار همچنین، پیشنهادهایی در خصوص نحوهٔ آغاز فعالیت این شرکت فعال در زمینه کانتینری برای انتقال تجهیزات نوین و توسعهٔ پایانه کانتینری رد و بدل شد و در خصوص تداوم همکاری برای بهره گیری بهینه از توان بالقوه در این مجتمع بندری در زمینه حمل ونقل کانتینری برای دوره های زمانی کوتاه مدت و بلندمدت تصمیم گیری شد.

شرکت مذکور از شرکت های معتبر بین المللی در زمینهٔ حمل ونقل کانتینری است که از حدود 30 ترمینال کانتینری با تجهیزات پیشرفته با ظرفیت هفت میلیون TEU در مراکز مختلف منطقه ای و جهانی برخوردار است.

این هیات برای آشنایی با موقعیت و مزیت های اقتصادی و بازرگانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) از بزرگ ترین بندر تجاری کشور دیدن کرد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: بندر امام خمینی
:
:
:
آخرین اخبار