تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آيت‌الله كعبي با اشاره به شهادت دو سردار مدافع حرم:
با عزم و اراده قوی​تر در مقابل مهاجمان تکفیری ایستادگی خواهيم كرد
شهید فرشاد حسونی‌زاده فرمانده دلاور سابق تیپ صابرین و شهید سردار سرهنگ حمید مختاروند از بازنشستگان سپاه لشکر ولی عصر (ع) که با ماموریت مستشاری به منطقه اعزام شده بودند به شهادت رسیدند و علاوه بر این دو بزرگوار بسیجی فعال حاج محسن حمید شدیدا زخمی شد و به دعای مومنان نیاز دارد
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت دو تن از سرداران رشيد سپاه اسلام در سوريه، ضمن تسليت شهادت اين دو سردار، گفت: قطعا شهادت این دو بزرگوار باعث می​شود سپاهیان اسلام و نیروهای مقاومت با عزم و اراده قوی​تر در مقابل مهاجمان تکفیری ایستادگی کنند و در آینده نزدیک شاهد پیروزی​های بزرگ مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت بر علیه تکفیری​ها خواهیم بود.

آیت​الله عباس کعبی اظهار کرد: دیروز در جنوب سوریه با فرماندهی صهیونیست​ها از سلسه جبال جولان در منطقه خنیفره جبهه النصره که در واقع کمربند امنیتی رژیم صهیونیستتی در جنوب سوریه هستند، عملیات وسیع و غافلگیرانه​ای را برای نفوذ به حومه دمشق و تحقق اهداف شوم خود بر علیه مقاومت اسلامی شروع کردند اما با حضور فعال و به موقع با پاسخ قاطع و کوبنده مقاومت اسلامی، ارتش سوریه و نیروهای دفاع مدنی مواجه شدند و مهاجمان تکفیری و فرماندهان اسراییلی و صهیونیستی آنها شکست بسیار سنگینی را متحمل شدند.

وی افزود: نتيجه این دفاع حسینی در طلیعه محرم اباعبدالله الحسین (ع) شهادت دو تن از سرداران رشید سپاه اسلام از خوزستانی‌های دلاور بود. شهید فرشاد حسونی‌زاده فرمانده دلاور سابق تیپ صابرین و شهید سردار سرهنگ حمید مختاروند از بازنشستگان سپاه لشکر ولی عصر (ع) که با ماموریت مستشاری به منطقه اعزام شده بودند به شهادت رسیدند و علاوه بر این دو بزرگوار بسیجی فعال حاج محسن حمید شدیدا زخمی شد و به دعای مومنان نیاز دارد.

کعبی خاطرنشان‌کرد: پیکرهای مطهر این دو شهید به تهران منتقل شده و در روزهای آینده در اهواز و شوشتر تشییع خواهند شد. همچنین جانباز سرافراز محسن حمید برای ادامه معالجه به بیمارستان بقیه الله (ع) تهران منتقل شد. من هم به نوبه خود شهادت این سرداران را به ساحت اقدس ولی عصر (ع)، رهبر معظم انقلاب، همرزمان و هم‌قطاران، سپاهیان اسلام، بسیجیان دلاور و خوزستانی‌های ولایتمدار و شهید پرور به خصوص مردم قهرمان اهواز و شوشتر تبریک و تسلیت عرض می​کنم. همچنین به خانواده‌های این شهدا هم تسلیت می​گویم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: من توفیق داشتم دو هفته پیش به قصد زیارت حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و نیز سرکشی از جبهه‌های مقاومت و مشاوران سپاه اسلام عازم آنجا بودم و از نزدیک شاهد رشادت‌ها، دلاوری‌ها، حضور فعال و با نشاط این رزمندگان دلاور سپاه اسلام بودم.

وی اظهارکرد: حقیقتا هر دو بزرگوار نمونه اخلاص، صداقت، استواری، مقاومت، ایمان و تقوا بودند و قطعا شهادت این دو بزرگوار باعث می​شود که با عزم و اراده قوی تر در مقابل مهاجمان تکفیری سپاهیان اسلام و نیروهای مقاومت و دفاع مدنی ایستادگی خواهند کرد و در آینده نزدیک شاهد پیروزی‌های بزرگ مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت بر علیه تکفیری‌ها خواهیم بود. از خداوند می‌خواهیم اين شهدا را با شهدای کربلا محشور گرداند و به خانواده‌های این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت بفرماید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار