تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اوقاف و امور خیریه اهواز:
نیازمند ۷۰ میلیارد برای توسعه حرم علی ابن مهزیار هستیم
۷۲ باب واحد مسکونی برای توسعه حرم علی ابن مهزیار اهوازی باید تخریب شود که این کار نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز گفت: ۷۲ باب واحد مسکونی برای توسعه حرم علی ابن مهزیار اهوازی باید تخریب شود که این کار نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد عنوان کرد: بهسازی حرم علی ابن مهزیار اهوازی، پروژه‌ای بسیار بزرگ محسوب می‌شود که هزینه‌های صورت گرفته در آن به نسبت سایر پروژه‌های عمرانی متفاوت است.

وی افزود: همه هزینه‌های این پروژه در بخش‌های مختلف همچون کاشی‌کاری به دلیل اینکه به‌صورت سنتی انجام می‌شود چندین برابر ساخت‌وسازهای عادی تمام می‌شود.

شویع زاده افزود: تاکنون تنها با همیاری بسیار خوب مردم اهواز و کمک مالی استانداری خوزستان توانستیم روند ساخت حرم را به این مرحله برسانیم.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز تصریح کرد: استانداری خوزستان در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت حرم مطهر تخصیص داد که این اعتبارات به‌صورت کامل جذب شد و بر اساس صحبت‌های صورت گرفته، اعتباراتی نیز از سوی این نهاد برای سال جاری در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: در همین راستا ۷۲ باب واحد مسکونی اطراف حرم باید تخریب شود که حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

شویع نژاد اظهار کرد: تاکنون شهرداری کمکی به ساخت این حرم نکرده و حتی در برخی مواقع نیز به بهانه‌های مختلف به دنبال اخذ مالیات است. به‌طور حتم با در نظر گرفتن قدمت و ارادت مردم نسبت به این حرم، در صورتی که چنین مکانی در استان دیگری بود، تاکنون ضریحی بسیار شکیل برای آن احداث می شد.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان اهواز گفت: بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود و در زمان‌هایی که به‌تنهایی نیازمند هستند به این حرم پناه می‌آورند در همین راستا باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با حضور در حرم علی ابن مهزیار، دیگر نگران تأمین برخی امورات رفاهی خود نباشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار