تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصوبات نشست معاون وزیر بهداشت با مسئولان بهداشت و درمان خوزستان در آبادان
حریرچی در سفر به شهرستان های جنوب خوزستان، از بیمارستان های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی آبادان، ولیعصر (عج) خرمشهر، شهید معرفی شادگان و بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دیدن کرد
نشست هماهنگی ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، روز جمعه در سالن همایش های هتل پارسیان آبادان برگزار شد.

در این نشست مصوب شد که بیمارستان صحرایی امام علی(ع) آبادان تا اسفندماه امسال برای برگزاری کنگره ملی جراحان کشور با عنوان «کنگره ملی شهید رهنمون» به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان آماده شود.

بر این اساس، برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای کنگره علمی با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و میزبانی آن با دانشکده علوم پزشکی آبادان می باشد.

تجهیز و آماده سازی بیمارستان مذکور با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، دانشکده آبادان، فرمانداری ویژه آبادان، بسیج جامعه پزشکی و بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت بهداشت و انجمن جراحان کشور می باشد.

در این راستا مقرر شد نشست های هماهنگی این همایش طی هفته های آتی در آبادان، اهواز و تهران منعقد شود.

فرمانداری ویژه ابادان نیز موظف شد تا با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان را به عنوان بیمارستان پدافند غیرعامل معرفی کرده و برای این مهم نیز اعتباراتی تخصیص داده شود.

همچنین بیمارستان امام علی(ع) که گنجایش دو هزار تن را دارد، در صورت تجهیز به عنوان محلی برای اسکان کاروان های راهیان سرزمین نور برای یک شب از طول دوره سفر کاروان ها در نظر گرفته می شود.

در این نشست در سالن کنفرانس هتل پارسیان، حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، شهبازی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، عرب معاون انجمن جراحان کشور، عبداللهی معاون بهداری کل سپاه، ایدنی رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز و علیرضا آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مدیران و کارشناسان حضور داشتند.

قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در بازدید سرزده از بیمارستان های شهرستان های خرمشهر، آبادان و شادگان از نزدیک با روند خدمت رسانی کادر بیمارستانی به شهروندان آشنا شد.

حریرچی در سفر به شهرستان های جنوب خوزستان، از بیمارستان های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی آبادان، ولیعصر (عج) خرمشهر، شهید معرفی شادگان و بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دیدن کرد.

وی همچنین از طرح های عمرانی نیمه کاره بخش بهداشت و درمان نظیر بیمارستان اروندکنار در شهرستان آبادان نیز دیدن کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار