تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان سومین مسابقه سراسری عکاسی «عشق حسینی»
فراخوان سومین دوره مسابقه عکاسی محرم با عنوان «عشق حسینی» در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان اعلام شد
فراخوان سومین دوره مسابقه عکاسی محرم با عنوان "عشق حسینی" در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان اعلام شد.                               

 این مسابقه برای سومین سال متوالی با همکاری مشترک مدیریت فرهنگی و اجتماعی، بسیج کارکنان و روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برگزار می‌شود.

مطابق اعلام برگزارکنندگان شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان از سراسر کشور آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر سه قطعه عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

علاقمندان لازم است نام، تخلص، سن، تحصیلات و شماره تماس خود را به همراه عکس‌ها به ایمیلpublic.relations@bkatu.ac.ir  ارسال کنند؛ فایل عکس‌ها باید با فرمت استاندارد ارسال شود و اندازه تصاویر گرفته شده توسط موبایل برای دوربین‌های آماتور باید حداقل 480*640 پیکسل و دوربین‌های حرفه‌ای ۲۴۴۸*۳۲۶۴ پیکسل باشد.            

همچنین عکس‌ها نباید از جایی دانلود شده و حتما باید توسط خود شرکت‌کننده گرفته شده باشد؛ ارسال عکس های برگزیده در مسابقات دیگر و یا سال‌های گذشته نیز بلامانع است.

تنها عکس‌هایی داوری خواهند شد که دخل و تصرف با ابزار گرافیکی بر روی آن‌ها انجام نشده باشد. به سه نفر برتر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقمندان می‌توانند در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 06152734781  تماس بگیرند.

 مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 11 آذرماه مصادف با اربعین است و مطابق اعلام برگزارکنندگان زمان داوری و اعلام نتایج 28 صفر خواهد بود؛ همچنین درصورتی‌که تعداد آثار ارسالی دارای معیارهای داوران به حدنصاب برسد، این آثار در قالب نمایشگاهی از 72 عکس ناب به نیت شهدای کربلا، نمایش داده خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار