تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۸۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد: قهرمانی باید بگوید اشتباه کرده است/ اسکوچیچ با قدرت کارش را ادامه خواهد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اشتباهات داوری در دو دیدار گذشته موجب شکست این تیم شده است
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اشتباهات داوری در دو دیدار گذشته موجب شکست این تیم شده است.

علیرضا کاهکش درباره چهارمین شکست متوالی فولاد در لیگ اظهار کرد: از لحاظ فنی بازی خوبی را مشاهده کردیم و موقعیت‌های گل زیادی را به دست آوردیم. ما می‌توانستیم در دقیقه 30 بازی 3 بر هیچ از تراکتور پیش باشیم اما اشتباهات داوری موجب شد در این بازی شکست بخوریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اشتباهات داوری در دو دیدار اخیر تیمش، گفت: در بازی با سایپا هم صحبت‌های اسکوچیچ بی‌مورد نبود. به اذعان کارشناسان داوری ابراهیم صادقی باید در دقیقه 38 اخراج می‌شد و بر روی جماعتی خطای پنالتی رخ داد که داور اعلام نکرد. آن بازی را هم باید ما می‌بردیم. در بازی با تراکتورسازی هم حسین عسگری کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبال اعلام کرد که مساریچ مرتکب پنالتی نشده و اخراج شریفات هم درست نبود. مدیریت باشگاه نامه اعتراضی شدید‌اللحنی را مبنی بر قضاوت بد محسن قهرمانی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده تا نحوه قضاوت او بررسی شود.

وی در پاسخ به این که آیا با بررسی فدراسیون فوتبال امتیازی به آن ها بازگردانده می‌شود؟ تاکید کرد: برای ما مهم این است که قهرمانی اعتراف کند او در این بازی اشتباه کرده است. در این صورت وجدان‌مان آسوده است که با اشتباهات داوری شکست خورده‌ایم. قهرمانی باید بپذیرد که اشتباه کرده و بگوید فولاد به خاطر اشتباهات او شکست خورده است.

کاهکش درباره این که شنیده می‌شود حمایت‌ها از اسکوچیچ در باشگاه فولاد کمتر شده تصریح کرد: این‌ها گمانه‌زنی است و باشگاه به طور کامل او را حمایت می‌کند. اسکوچیچ با قدرت کارش را در باشگاه ادامه خواهد داد.

وی درباره نصب بنرهای اعتراضی به کادر فنی این تیم گفت: وقتی بازی هنوز شروع نشده است، عده‌ای شروع به فحاشی می‌کنند چه می‌توانیم بگوییم؟ شما بنویسید این اعتراضات خودجوش بوده است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره برنامه تمرینی فولاد نیز اظهار کرد:‌ امروز ریکاوری می‌کنیم و روز سه‌شنبه هم به قم می‌رویم تا مهیای بازی با صبا شویم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار