تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار فضلی:
6 میلیون ایرانی در راهیان نور شرکت می‌کنند
امسال برای سفر 6میلیون نفر برای حضور در یادمان‌های شهدا در خوزستان و اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حماسه اربعین یک حج بصیرتی است، گفت: امسال برای سفر 6میلیون نفر برای حضور در یادمان‌های شهدا در خوزستان و اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده است.

سردار علی فضلی در همایش تجلیل از خادمان شهدا در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی ورزشی فجر اهواز، به تجلیل از شهدای مدافع حرم خوزستانی به‌ویژه شهید حسونی‌زاده و شهید مختاربند، اظهار داشت: شهید همدانی در خوزستان به‌دنیا آمد و زادگاهش شهرستان آبادان است.

6 میلیون ایرانی در راهیان نور شرکت می‌کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: پدر سردار شهید همدانی در پالایشگاه آبادان مشغول به کار بود و پس از فوتش نیز در آبادان به خاک سپرده شد، پس نتیجه می‌گیریم این شهید والامقام نیز از شهدای مدافع حرم خوزستان است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم در جملاتی کوتاه  شهید همدانی را وصف کنیم او کسی است که در نقاط حساس چون فتنه 88 یار وفادار رهبر و مقتدای خود امام خامنه‌ای بود و در دوران درخشان دفاع مقدس نیز خوش درخشید.

سردار فضلی درباره تاکیدات و هشدار‌های رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ نرم دشمن گفت: این جنگ از دو دهه قبل از سوی دشمنان علیه ملت ایران به راه افتاد؛ مقام معظم رهبری درباره شبیخون فرهنگی تذکر دادند که از موارد اقدامات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی حوادثی بود که تیر ماه سال 1387 به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری این حوادث را فتنه‌ای بزرگ، عمیق و بی‌بدیل دانستند که در تاریخ از نوع آن کم داریم و فقط در تاریخ صدر اسلام به وقوع پیوست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مسیر زیارت کربلا از کربلاهای ایران می‌گذرد، تصریح کرد: حماسه اربعین یک حج بصیرتی است.

فضلی عنوان کرد: امسال برای سفر 6میلیون نفر برای حضور در یادمان‌های شهدا در خوزستان و اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده و ظرفیت اسکان 110 هزار و 250 نفر از زائران سرزمین نور در خوزستان نیز فراهم شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار