تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۹۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خبر داد:
ادامه تحقیقات در جهت شناسایی عوامل تیراندازی دزفول
فرماندار ویژه دزفول از ادامه تحقیقات و پیگیری‌ها در جهت شناسایی عوامل حادثه تیراندازی جمعه شب در دزفول خبر داد
فرماندار ویژه دزفول از ادامه تحقیقات و پیگیری‌ها در جهت شناسایی عوامل حادثه تیراندازی جمعه شب در دزفول خبر داد.

حبیب‌الله آصفی اظهار کرد: حادثه تیراندازی جمعه شب در هیات عزاداری شهرک صفی‌آباد در حال پیگیری است و نیروهای انتظامی و امنیتی در حال پوشش منطقه هستند.

وی افزود: تحقیقات از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی به طور کامل در حال انجام است و امیدواریم در آینده نه چندان دور خبر دستگیری قاتلان و عوامل این حادثه را اعلام کنیم.

آصفی ادامه داد: مقدمات برگزاری مراسم قربانیان این حادثه در حال انجام است و مراسم تشییع باشکوه این دو جوان تا آخر هفته جاری در دزفول برگزار خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان گفت: حال دو مجروح این حادثه نیز که در بیمارستانهای گنجویان دزفول و گلستان اهواز بستری هستند، خوب گزارش شده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: تمامی تدارکات امنیتی به طور معمول از سوی شورای تامین شهرستان برای امنیت مراسم محرم فراهم شده است و امنیت حفاظت و دقت بیشتر نیز خواهد شد.

همچنین قدرت الله دهقان، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان، در گفتگو با خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: کلیه امور مربوط به پیگیری حادثه تیراندازی دزفول از سوی شورای تامین استان، به فرماندار دزفول به عنوان معاون استاندار تفویض شده است.

جمعه شب گذشته، افراد ناشناس در حمله‌ای مسلحانه، اعضای یک تکیه عزاداری در شهرک صفی‌آباد دزفول را به رگبار بستند. این حادثه منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دو تن دیگر شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار