تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه مدیریت بحران شهرستان رامشیر برگزار شد
با توجه به فعالیت چهار جهاد نصر مستقر در شهرستان ضروریست که مسئولین جهاد نصر استان و شهرستان در خصوص در اختیار قرار دادن ماشین آلات سنگین و مورد نیاز در مواقع ضروری با این ستاد همکاری نمایند
خوزنیوز: فرماندار رامشیر بر لزوم آمادگی همه ادارات و نهادهای شهرستان در مواجهه با بحران های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با حضور فرماندار و اعضای مرتبط  در خصوص هماهنگی برنامه های پیشنهادی ادارات شهرستان در مواقع بحران و بلایای طبیعی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و ماه محرم ، بر لزوم آمادگی همه ادارات و نهادهای شهرستان در مواجهه با بحران‌های احتمالی تاکید کرد واظهار داشت: کوتاهی و سهل انگاری در برنامه ریزی و مدیریت بحران‌ها معضلات غیر قابل جبرانی ایجاد می نماید.

سعید فیوضی با اشاره به لزوم آمادگی کامل نیروها ، تجهیزات و امکانات ادارات ، بر انجام اقدامات پیشگیرانه از قبیل لایروبی جداول دفع آب های سطحی و بررسی تاسیسات حفاظتی شهرها و روستاها و همچنین تعمیر خودروهای سنگین تاکید نمود.

فیوضی تصریح نمود: با توجه به فعالیت چهار جهاد نصر مستقر در شهرستان ضروریست که مسئولین جهاد نصر استان و شهرستان در خصوص در اختیار قرار دادن ماشین آلات سنگین و مورد نیاز در مواقع ضروری با این ستاد همکاری نمایند.

در ادامه این جلسه مسئولین و مدیران دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان بر آمادگی و توان مقابله با حوادث احتمالی تاکید کردند و پیشنهادات و راهکارهایی برای مقابله و پیشگیری از هرگونه بحران و حوادث طبیعی احتمالی بیان داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار