تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 6 هزار بسته حمایتی «طرح ارمغان مهر» در خوزستان
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند اجرا شد
خوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، طرح «ارمغان مهر» با هدف تامین لوازم‌التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند اجرا شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی خدادادی با اشاره به اهداف بشردوستانه هلال احمر، اظهار کرد: داوطلبان مهرورز جمعيت هلال احمر در طرح ارمغان مهر، با اهداي بسته‌هاي ملزومات تحصيلي و بهداشتي به دانش‌آموزان محروم و ساكن در مناطق دورافتاده، آسیب‌پذیر و حاشیه شهرها، در جهت رشد اقشار محروم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در تلاش هستند.

وی با اشاره به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند به عنوان هدف اصلی این طرح افزود: ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان و پزشكي و تامين سبد تغذيه سالم و هزينه درماني از ديگر بخش‌هاي اجراي طرح «ارمغان مهر» بوده است.

خدادادی با بیان این‌که طرح «ارمغان مهر» یکی از مصادیق ایجاد حلقه وصل بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، بیان کرد: در اجرای این طرح، 6 هزار بسته آموزشی، بهداشتی، غذایی و البسه به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم استان خوزستان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع محرومیت در استان تصریح کرد: با توجه به نیاز اقشار آسیب‌پذیر برای غربالگری و درمان، در این راستا 1096 دانش‌آموز ویزیت رایگان شدند که ارزش خدمات ارائه شده یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.
:
:
:
آخرین اخبار